חברת סלקום עדכנה היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים כי "קיימת תקלה בשרותי הטלוויזיה אצל חלק מלקוחות 'סלקום TV'". עוד הודיעה החברה כי התקלה נמצאת בטיפול והחברה תעדכן עד לפתרונה. על אף ההודעה, בעמוד הפייסבוק של חברת "סלקום TV" המספקת שירותי טלוויזיה, מצטברות בשעות האחרונות מאות תלונות של לקוחות זועמים. אותם לקוחות טוענים כי מדובר בתקלה ארצית.
צוותי ההנדסה של סלקום עדיין עובדים על תיקון התקלה בסלקום TV, אך בשלב זה התקלה לא נפתרה אצל מרבית הלקוחות. החברה עירבה צוותי תמיכה מחו"ל ומקווה שהתקלה תבוא על פתרונה במהרה. יודגש כי התקלה היא בשירותי הטלוויזיה בלבד.
חלק מהמגיבים זעמו על בחירת המילים של סלקום בהודעה על התקלה, ואחד מהם שאל באופן רטורי אם "גם 90% מהלקוחות זה 'חלק מהלקוחות'?". בנוסף נטען בעמוד הפייסבוק כי אין תשובה בשירות הלקוחות, ורבים טענו שאפילו צליל החיוג לא נשמע.
לקוחות רבים שהגיבו על הודעת החברה תהו איזה פיצוי יקבלו על שעות ארוכות שבהם השירות לא עובד, אך בינתיים סלקום לא הבהירה כיצד תתמודד עם התקלה באופן נרחב.