חברת טסלה החלה לבצע בישראל "טיפול מונע", שהוא למעשה "קריאת שירות" (ריקול) ביוזמת החברה, לתיקון בעיית המזגן, שהופיעה ברכבי טסלה 3 מתוצרת סין וגרמה. כך מדווחים בעלי טסלה 3.
הטיפול מבוצע גם בכלי רכב שהבעיה לא התגלתה בהם עד כה, וכולל עטיפה או החלפה של אחת הצינוריות במערכת המיזוג שהתגלתה כפגומה. באופן חריג התיקון לא מתבצע במוסך אלא באמצעות ניידות שירות של טסלה, שמגיעות לבית הלקוח או לאתר מוסכם כמו מקום העבודה, והוא נמשך מספר דקות.
עדיין לא ברור כמה כלי רכב הוא עתיד להקיף אולם על פי הערכות הוא עשוי לכלול את כל כלי הרכב מתוצרת המפעל הסיני של טסלה שהגיעו עד כה לארץ, בסה"כ קרוב ל-3,000 כלי רכב. בעיית המזגן, שהתגלתה בשיא החום של חודש יולי, גרמה להשבתה של כלי רכב ולעומס חריג על המוסך של טסלה.
בתגובה לפניית גלובס ב-17 באוגוסט נמסר מהחברה כי "אנחנו מודעים שמספר קטן של כלי רכב הושפעו מהבעיה וכבר חזרו לכביש. אנחנו פועלים לפתור את הבעיה בהקדם".
ובתוך כך שיחררה לאחרונה טסלה מספר עדכונים מרחוק, שנועדו לפתור מגבלות של כלי הרכב הנמכרים בישראל. העדכון האחרון כולל תמיכה במקלדת וירטואלית בשפה העברית על המסך, אם כי בינתיים עדיין לא תמיכה מלאה בתפריטים בעברית, ואלגוריתם שמבצע חישוב מדויק יותר של טווחי הנסיעה החזויים ברכב טסלה 3, שמצוידים בסוללת ה-LFP של דגמי ה-SR שמיוצרים בסין.
הכתבה המקורית פורסמה ב"גלובס"