לאחר התקלה בשירותי הטלוויזיה שחוו לקוחות רבים של "סלקום TV", שנפתרה רק כעבור שעות – החליטה היום (רביעי) החברה שלא תעניק פיצוי ללקוחותיה. במהלך אותו יום, רבים לא הצליחו לצפות בשידורים, והציפו את עמוד הפייסבוק של החברה במאות תלונות.
החברה מסרה ביום ראשון אחר הצהריים כי "קיימת תקלה בשירותי הטלוויזיה אצל חלק מלקוחות 'סלקום TV', ושהם עמלים על פתרונה בהקדם. המאמצים אף עירבו צוותי תמיכה מחו"ל. רק בהמשך אותו ערב, פורסמה ההודעה מטעם החברה: "לקוחות יקרים, התקלה בסלקום TV הסתיימה, מתנצלים על אי הנוחות".
המגיבים בחשבון החברה בפייסבוק טענו שהתקלה נרחבת אף יותר ממה שהחברה מנסה להציג, ורבים תהו כיצד מתכוונים לפצותם על המצב העגום שנוצר להם. אך, כאמור, היום החליטו בסלקום שלא לפצות את הנפגעים.