אנה וינטור, עורכת מגזין האופנה ווג, הצהירה כי העולם בפוסט-המגיפה נכנס לתקופה של צריכה גבוהה, תענוגות וצמיחה כלכלית - כפי שהיה בשנות העשרים העליזות לאחר מלחמת העולם הראשונה. וינטור, שקודמה לאחרונה למנהלת התוכן הראשית של כלל מגזיני ההוצאה לאור "קונדה נאסט" שעוסקת בלייף-סטייל, טענה בריאיון ל"פייננשל טיימס" כי בנסיבות הקיימות המגזינים יחזרו לרמות הרווחיות וההשפעה שהיו להם בעבר.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
לטענת וינטור, התורים הארוכים שהשתרכו לאורך כל הרחוב בפתיחה המחודשת של חנויות מעצבי העל גוצ'י ודיור בלונדון, מעידים על הביקוש הגובר לאורח חיים יוקרתי בתום תקופת המשבר. "סגרו את האנשים בבית לתקופה ארוכה והם הולכים לצאת ולרצות לבזבז. הם הולכים לרצות לטייל, להתלבש יפה".
"אני לא חושבת שזה להיות מיושנים, זה קשור לרצון ליהנות מכל מה שלחיים יש להציע", אמרה וינטור על המגזינים שהיא עורכת. "זה לא נכון לחשוב ש'קונדה נאסט' היא חברה אליטיסטית, אנחנו חברה שמאמינה בשוויון ובלספר סיפורים בצורה הכי טובה שאפשר".
"אנחנו כבר רואים צמיחה בלתי רגילה", ציינה וינטור תוך שהיא מתייחסת לנתוני המכירות של מגזינים כמו "ארכיטקטורל דייג'סט", במהלך המגיפה. "זה יום חדש עבור החברה שלנו".
כשנשאלה לגבי תוכניותיה לעתיד, וינטור בת ה-71, שעובדת במגזין מאז שנות ה-80, ענתה: "בעת הזו אני מאוד נהנית מהתהליכים ומהעבודה. כרגע אני מתמקדת במחר יותר מאשר בחמש השנים הבאות".