הרבה מכוני יופי מצאו את עצמם סגורים בתקופת הקורונה ונאלצו לפטר עובדים רבים, "אמריקן לייזר" דווקא המשיכו לעבוד, אך כנראה שלא כל המחלקות. לקוחות שסובלות מכוויות בעקבות הטיפול, שקיבלו שירות לא ראוי, או שהשירות לא התאים להן, ניסו להשיג את שירות הלקוחות, אך לשווא. איש לא ענה, לא בטלפון ולא במיילים, וגם כשכבר משיגים את החברה, ביטול יכול לעלות אלפי שקלים. בסיוע צוות "באנו לעזור" קיבלו מספר לקוחות החזר כספי, אך מחברה שמתיימרת להיות הגדולה בישראל בתחומה, מצופה לענות ללקוחות בזמן.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
"זה התחיל עוד לפני הקורונה, כל פעם שהגעתי לטיפול בסניף נאלצתי לחכות חצי שעה-40 דקות, לפעמים גם שעה, תמיד כמות המכשירים קטנה מכמות המטופלות שמזמינים לטיפול, וככל הנראה הזמן שלנו פחות חשוב. פעם אחת הגעתי לטיפול בסניף וגיליתי שהסניף פשוט עבר, אף אחד לא טרח לעדכן אותי", סיפרה אחת הלקוחות המאוכזבות, דניאל לוי.
גם דבי בניסטי קיבלה שירות לא טוב. "במהלך הטיפול הראשון שלי הם ממש פגעו בעור שלי" סיפרה. "פעלתי לפי החוזה וביקשתי מהם לבטל את העסקה ולהחזיר לי את הכסף, הם לא עשו זאת אז החלטתי לקחת עורך דין. הוא שלח להם מכתבים. בנוסף שלחתי תלונה למועצה לצרכנות, גם הם ניסו להשיג את אמריקן לייזר אך לא קיבלו תגובה. חזרתי ופניתי אליהם במשך כמעט חודשיים והצלחתי להגיע להסכמה, שבמסגרתה הם היו אמורים לזכות אותי בתוך 45 יום ב-80% מהעלות. 45 הימים האלו חלפו ועדיין לא קיבלתי החזר, ניסיתי להתקשר אליהם לשאול איפה הכסף שלי, אבל הם לא עונים לי יותר".
י' הקליטה שיחה שלה עם שירות הלקוחות של "אמריקן לייזר" ובה תיארה כיצד הנשים שמטפלות בה מרכלות עליה ברוסית בכל פעם שהיא מגיעה, והיא יודעת רוסית, מבינה ונפגעת. י' ביקשה לגרום להן להפסיק ואם אין אפשרות כזו לבטל את העסקה, אך בשירות הלקוחות הובהר לה שביטול אינו אופציה.
בעקבות התלונות הרבות השיג צוות "באנו לעזור" את אמריקן לייזר והצליח לגרום להם להחזיר לדבי ול-י' את הכסף שהגיע להן.
מאמריקן לייזר נמסר בתגובה: "משבר הקורונה ושלוש תקופות הסגר, שבהן סניפי הרשת נסגרו ועובדי החברה הוצאו לחל"ת בהתאם להחלטת הממשלה, יצרו עומס חריג ואתגר אדיר להמשיך ולהעניק שירות איכותית לחצי מיליון לקוחות בשנה. אנו מתנצלים על עוגמת הנפש והעיכובים אם נוצרו לאורך הדרך ומבצעים התאמות ובחינה מעמיקה של כלל מערכי שירות הלקוחות כדי לשפרם בימים לא פשוטים אלו. החברה השקיעה משאבים רבים כדי שמערך השירות והמוקד הטלפוני ייוותרו פעילים. פניותיהן של המרואיינות בכתבה נבחנו וייבחנו בצורה מקיפה, וחלקן אף קיבל התייחסות בו במקום ולשביעות רצונן".