מגה מרקט היא הרשת עם סל המוצרים הבסיסי הזול ביותר בחודש פברואר, כך פורסם היום (חמישי) בבדיקה החודשית של משרד הכלכלה והתעשייה והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אשר מתבססת על נתוני המועצה לצרכנות. ממוצע סל המוצרים עמד בחודש פברואר על 916 שקלים, והפער בין הרשת היקרה לרשת הזולה ביותר הינו 27% שהם 224.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
מתוך רשימת הרשתות שנבדקו, הרשת שמכרה את סל המוצרים הבסיסי במחיר היקר ביותר בחודש פברואר היא "אלונית בקיבוץ ובמושב", עלות הסל הנבדק ברשת עמד על 1,053 שקלים. הרשת שמכרה את סל המוצרים הבסיסי במחיר הזול ביותר הינה כאמור "מגה מרקט", ועלות הסל שם עמדה על 829 שקלים.
מתוך רשימת חנויות האונליין שנבדקו, פער המחירים בין הרשת היקרה לזולה עומד על כ- 17% שהם 142 שקלים. רשת רמי לוי באינטרנט הציגה את סל המוצרים הזול ביותר במחיר של 834 שקלים, ויקטורי אונליין ושופרסל אונליין במקום השני והשלישי בהתאמה, והרשת היקרה ביותר - מגה אונליין עם 975 שקלים.
הסל הנבדק כולל 68 מוצרים מהקטגוריות חלב ומוצריו, לחם, מוצרי בשר ודגים, מזון יבש, פירות וירקות, ומוצרי טואלטיקה וניקיון. סל המוצרים כולל את המוצרים הבסיסיים שהם הנמכרים ביותר ומהווים נתח משמעותי מהוצאות משקי הבית.