כבר קשה לדמיין את החיים בלי איקאה, רשת הרהיטים הסקנדינבית שמשיקה היום (שני) את חגיגות 20 השנה להקמת הסניף הראשון שלה בארץ, באזור התעשייה בנתניה. מנתוני הרשת עולה כי במהלך שנות פעילותה בישראל עברו בשערי החנות מעל 70 מיליון אנשים - אז בשביל איזה מוצרים הם הגיעו? לרגל החגיגות איקאה מפרסמת את 20 המוצרים הכי נמכרים שלה ב-20 שנה.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
המוצרים שמרכיבים את רוב רשימת הנמכרים ביותר הם כמובן הרהיטים המפורסמים של איקאה: למשל ספה שחורה תלת מושבית KIVIK ושולחן עם 4 כיסאות במראה עץ JOKKOMOKK, שקשה להאמין שמישהו בארץ לא מכיר. גם את המזרון הקפיצי של איקאה תוכלו למצוא ברשימה.
צלחת OFTAST לבנה
כוס זכוכית POKAL שקופה
ספה שחורה תלת מושבית KIVIK
יחידת מגירות לבנות AKEX
ניר ריחני בכוס
מתברר שאת רוב הרהיטים הישראלים אוהבים בלבן, כך נמצאים ברשימת 20 המוצרים: יחידת מגירות לבנות AKEX, שידת מדפים לבנים KALLAX, שידת שתי מגירות לבנות MALM, ארון BRIMNES לבן עם 3 דלתות, שולחן כתיבה לבן MICKE, מסגרת מיטה לבנה LEIRVIK וכיסא בר לבן INGOLF.
שידת מדפים לבנים KALLAX
קליפסים לשקיות
שידת שתי מגירות לבנות MALM
ארון BRIMNES לבן עם 3 דלתות
שקיות אוטמות רב פעמיות
בגזרת כלי המטבח איקאה מפרסמת כי בין 20 המוצרים הכי נמכרים שלה תמצאו צלחת OFTAST לבנה ופשוטה, וכוס זכוכית POKAL שקופה. וישנם עוד מוצרים קטנים שנמצאים ברשימת ה-20 הנמכרים ביותר, שגורמים לתהות האם הישראלים באים במיוחד בשבילם, או שמדובר באפקט הקנייה רגע לפני הקופה: בין השאר תמצאו שם את קולבי ה-BUMERANG, טושים בצבעים שונים, מגב קטן, נורת לד, קליפסים לשקיות, שקיות אוטמות רב פעמיות, אריזה של 100 נרות קטנים וניר ריחני בכוס.
שולחן כתיבה לבן MICKE
מסגרת מיטה לבנה LEIRVIK
מגב קטן
כיסא בר לבן INGOLF
נורת לד
איקאה הודיעה שתשיק את החגיגות עם הנחה של 20% על כל כלי הבישול, האפייה וההגשה, שיהיו בתוקף במהלך כל חודש מרץ. בין המוצרים שיוצעו בהנחה במהלך החודש ניתן יהיה למצוא: סירים, מחבתות, סכו"ם, טקסטיל מטבח, כוסות, צלחות, אביזרי אפייה ובישול, קופסאות אחסון, מגשים ועוד.
שולחן עם 4 כיסאות במראה עץ JOKKOMOKK
נרות קטנים
מזרון קפיצי
קולבי ה-BUMERANG
טושים צבעוניים
"אנו נרגשים לציין 20 שנה לפעילותה של איקאה בישראל", מסר שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל. "המותג השבדי, שעשה עלייה לפני שני עשורים, הפך עבורנו ועבור הלקוחות, להרבה יותר מרשת לעיצוב הבית. עצם העובדה כי מיום הקמתה של איקאה בישראל בשנת 2001, עברו בשערי החנויות למעלה מ- 70 מיליון אנשים, מראה כי, אנחנו הישראלים, אימצנו באהבה את הקונספט האיקאי, המעניק חוויית קנייה ייחודית לצד מחירים משתלמים לכל כיס".