בורגר קינג יוצאת במיתוג מחודש ומחליפה את הלוגו הישן והמוכר בלוגו חדש המעוצב בצבעים טבעיים יותר ובסגנון רטרו - כך הודיעה היום (חמישי) החברה וחשפה את המראה החדש. מדובר בשינוי הלוגו הראשון מזה 20 שנים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
"אנחנו עושים המון דברים בהיבטי איכות המזון וחווית השירות. הרגשנו שלשים את זה במרכז על ידי שיפור הזהות החזותית שלנו יעזור להראות ללקוחות שלנו שהמותג הזה מתפתח", הסביר פרננדו מאקאדו, מנהל השיווק הגלובלי של החברה.
יש לציין שאמנם הלוגו שונה, אך הוא עדיין דומה ללוגו הקודם, ובהחלט ניתן לזיהוי. ההבדל המרכזי הוא בצבעים, ובבורגר קינג טוענים שההשראה לצבעים החדשים מגיעה מ"האוכל האמיתי והטעים שלנו". גם הסניפים ומדי העובדים צפויים להשתנות בקרוב.
רשת ההמבורגרים המהירים הודיעה בתחילת השנה כי היא תסיר את צבעי המאכל ואת החומרים המשמרים ממוצר הדגל שלה – ה"וופר-בורגר", והחברה מציעה יותר ויותר אופציות בריאות בהתאם לטעם של הלקוחות שלה.