מחיר אחד בבוקר, מחיר אחר בערב: שיטה שנחשפה באתר "דה מרקר" מוכיחה כיצד ברשת השיווק ויקטורי קובעים מחיר זול בשעות הבוקר, ומקפיצים את המחיר בשעות הערב. זאת במטרה להשפיע על הסוקרים ולהשתבץ ברשימת רשתות השיווק כרשת זולה. מנכ"ל רשת השיווק ויקטורי אייל רביד הכחיש הערב (רביעי) את הדברים בריאיון לתוכנית חיסכון. "המחירים משתנים לא פעם אחת ביום ופעם אחת בלילה, אלא 6-7 פעמים ביום", טען רביד, "מדובר בשוק דינמי, ערב חג, כולם רוצים להיות זולים ולקחת את הצרכן אליהם".
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
רביד הכחיש את הנתונים שפורסמו בדה מרקר, ובהם מחיר חזה עוף טרי שלם שנמכר ברשת ב-31.9 שקלים. "אני רוצה שלקוח אחד יבוא ויראה לי שהוא שילם (בעבור חזה עוף ברשת ויקטורי) 31.9 שקלים בשבועיים האחרונים".
"נשמע לך הגיוני שאני יכול למכור חזה עוף ב-32 שקל כשכל השוק מוכר היום ב-20-22 שקל?!", המשיך רביד, "מה אני לבד בכדור הארץ?! אנחנו אומרים כרגע שהצרכנים שלנו טיפשים? לא נראה לי שהצרכנים טיפשים והם יודעים יופי איפה לקנות".
רביד המשיך והתווכח בנוגע לשעה שבה מתבצע סקר המחירים. "אנחנו משנים מחיר כל היום", הצהיר, "יש ימים שאנחנו משנים את המחיר 8 פעמים". רביד הכחיש שברשת ויקטורי יש שיטה של שינוי המחירים כדי להטעות את הסוקרים: "אולי למישהו אחר יש שיטה - לא לי. אל תאמינו לסקרים - לכל משפחה ולקוח יש את העגלה שלה".