מאות תלונות של לקוחות רשת הום סנטר הצטברו לאחרונה בעמוד הפייסבוק שלה. מסתבר שהחברה שיצאה בשלל פרסומים ומבצעים בחודשים האחרונים הגדילה את אחוזי הפעילות שלה באתר המקוון אך לא הצליחה לעמוד בביקוש ונוצרו עיכובים רבים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
אחת הלקוחות המתוסכלות של הרשת היא נטשה, שהזמינה בחודש אפריל מוצר מהום סנטר שהיה אמור להגיע,להבטחתם, תוך חמישה ימי עסקים. שבועיים כבר חלפו מתחילת מאי אך נטשה - עדיין מחכה להזמנה. גם ניסיונותיה לקבל מענה של שירות הלקוחות של החברה בטלפון לא צלחו. "חגגו על המצב במדינה", אמרה, "פשוט ניצלו את המצב".
נטשה כאמור לא לבד. בין הפונים הרבים ישנם גם לקוחות שמתלוננים על חוסר מענה טלפוני בשירות הלקוחות של החברה יותר מחודש והזמנות שמתעכבות כבר חודש ימים. לקוחות אף כתבו בעמוד הפייסבוק של החברה כי הגישו תלונות במועצה לצרכנות.
תגובת הום סנטר: "במהלך תקופת הקורונה, האתר המקוון של חברתנו שירת עשרות אלפי לקוחות לשביעות רצונם. גידול של מאות אחוזים בפעילות זאת. עקב הנחיית משרד הבריאות לצמצום של כ-80% מכוח אדם, וגידול עצום במכירות המקוונות נוצרו עיכובים מסוימים אצלנו ובעיקר אצל חברות המשלוחים. העיכובים גררו אחריהם תלונות, ובלבול אצל הצרכנים בין רשתות 'העשה זאת בעצמך'. אנו הכפלנו את היקף חברות הלוגיסטיקה והמשלוחים, אשר גם הם לצערנו לא עמדו בקצב השליחויות. מחלקת שירות לקוחות עבדה באופן שוטף, בהתאם לתקרת כוח האדם שהותרה על ידי משרד הבריאות. אנו נטפל בכל לקוח לשביעות רצונו, בהתאם לרמת השירות הגבוהה הנהוגה ברשת הום סנטר טרם המשבר".