רשת רמי לוי תמיד מתחייבת להיות הרשת הזולה ביותר בישראל. המבצעים תמיד נראים מפתים, אך מסתבר שלעיתים מדובר במראית עיניים בלבד. צוות "תוכנית חיסכון" הצטרף לביקורת של הרשות להגנת הצרכן באחד הסניפים הגדולים בפתח תקווה, ונוכח לגלות פערים בין מחיר המוצר במדף, אי הצגת מחירים ומבצעים מטעים. צפו בתיעוד המצלמה הנסתרת
לעדכונים נוספים ושליחת שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
"הרשות מבצעת אכיפה רוחבית בשטח כדי לוודא שכל הוראות החוק יהיו קיימות בשטח", הסבירה אניטה יצחק, סגנית הממונה וראש אגף חקירות ומודיעין. "ובוודאי שלא יהיו הטעיות בכל הנוגע למבצעים ולהבדלים שבין המחיר שמוצג על המדף למחיר שיש בקופה".
מרשת "רמי לוי" נמסר בתגובה: "רשת רמי לוי שיווק השקמה מקפידה על החוק הגנת הצרכן, וככל שנמצאו ליקויים הם נקודתיים בלבד. מתוך מגוון של מאות אלפי מוצרים, הליקויים לעתים לטובת הלקוח ולעתים לרעת הלקוח, רק שינוי החוק לסימון מחירים לצגים דיגיטליים המחוברים לקופות, כמו שקיים בכל העולם, יתנו 100% התאמה בין המחיר על המדף לקופה. נשמח אם הרשות להגנת הצרכן יחד איתכם, תסייעו לנו, לשנות את החוק על מנת להיטיב עם הצרכן ולמנוע טעויות".