במותג הפופולרי "פמפרס" החליטו להקטין את האריזות - כך פורסם אמש (שני) לראשונה בתוכנית חיסכון. החבילות שהכילו עד כה 54 חיתולים - יכילו 38 בלבד: בחברה מבטיחים שמחיר המדף ירד בהתאם, אך לא ברור אם המחירים יקטנו גם הם, והאם תצא מכך עסקה טובה לצרכנים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
יצרני "פמפרס" הביא לארץ חיתולים שלטענתם הם "מספר אחת בעולם", אך האריזות הגדולות של המותג שאנו רגילים אליהן הולכות להתכווץ בקרוב - ובהרבה. דוגמה אחת להקטנת האריזות של החברה היא שאריזת "שלב 3" המכילה 54 חיתולים – תקטן ותכיל 38 בלבד.
פנינו לרשתות השיווק בנושא בכדי להבין האם אכן תהיה הוזלה במחיר. חלק מרשתות השיווק טוענות שהמחיר ממש לא ירד, כשאחרות טוענות: זה לא ירד באותה המידה. הרשתות שהוזילו את עלות החיתולים, הורידו את המחיר ב-15% בלבד, כאשר הירידה בכמות היא של כ-30%. מוצר זה בדרך כלל נמכר במבצע, אך מבדיקה עולה - זה עדיין לא משתלם לצרכן כפי שמציגים זאת ב"פמפרס".
בחברה טוענים שבאתרי שופרסל וסופר פארם ניתן לראות כי גודל האריזה ירד ב-26%, המחיר לאריזה ירד ב-33% והמחיר לחיתול בודד יורד בכ-7%.