צה"ל שכר אנשי יחסי ציבור מהמגזר החרדי כדי לנסות ולשכנע את המגזר שאליו הם משתייכים ביתרונות שבגיוסם לשורות הצבא. כך דווח היום ברשת ב' של קול ישראל. בחלק מהמטרות שהציגו אנשי צה"ל ליח"צנים הוסבר כי ייעוד הקמפיין יהיה לעודד חרדים להתגייס לצבא וכן לספק הסברים על המסגרת המיועדת להשתלבותם שם.
גורם צבאי הסביר בדיווח כי "צה"ל לא יכול לעשות שיווק בתוך הציבור החרדי ולכן ניזקק ליועצי התיקשורת החרדים, במיוחד בשבועות האחרונים כאשר הנושאים הקשורים להדרת נשים, שירת נשים, גיוס חרדים וחוק טל עלו לכותרות". הוא הוסיף כי לא מדובר בפרסום לשירות צבאי אלא בשיווקו.
טרם החלה העבודה נערכו בין היח"צנים לבין אנשי צה"ל שיחת רקע עם תת-אלוף אמיר רוגובסקי, ראש חטיבת כוח האדם בצה"ל.
רוגובסקי הדגיש כי בכוונת הצבא להביא ל"שילוב חרדים ולא ל'שינוי' חרדים. על פי הכללים שנקבעו, ישרתו חיילי שח"ר בסביבת עבודה ללא נשים".
בדובר צה"ל אישרו את הפרטים ומסרו כי הצבא "מנסה להגיע לכל מתגייס ומבין כי ישנה ייחודיות במגזר החרדי. על כן, מסתייע אגף כוח האדם בשירותו של משרד ייעודי המיייעץ בנושא בכפוף למכרז ולאישור דובר צה"ל".