לאחר הביקורת הנרחבת על הוצאות הפרסום של משרד הביטחון, מתגלים כעת היקפי ההשקעה בקמפיין הפרסום של פיקוד העורף בשנה האחרונה.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
על פי הנתונים שנחשפו, פיקוד העורף השקיע כשלושה מיליון שקלים בקמפיין של אמן החושים אורי גלר, שבו הסביר הכוכב לאזרחים על חשיבות ההתגוננות בזמן אזעקה.
במהלך השנתיים האחרונות השקיע פיקוד העורף כ-10 מיליון שקלים בפרסום הסברה, שנועד להכין את הציבור למצבי רעידת אדמה ומלחמה. בקמפיין שבו הופיע גלר, הושקעו כ-1.7 מיליון שקלים בפרסום בטלוויזיה, וכ-1.4 מיליון שקל לפרסום באינטרנט.
האמן העל-חושי, המשתתף בקמפיין, קיבל תשלום בסך כ-60 אלף שקלים, שנתרמו על-ידו לצדקה. יחד עם זאת, העלה משרד הפרסום מקאן-אריקסון, המפיק את התשדירים, קמפיין נוסף השנה שבו כיכבה להקת פיקוד העורף.