הבהרה: הבוקר פרסמנו כתבה ובמרכזה תלונות תושבים ברעננה על דליפת גז בבניין ברחוב אלימלך רימלט שלא טופלו למרות פניות חוזרות למוקד, ועל התנהלות בעייתית לטענתם מצד מוקד חברת הגז. ברצוננו להבהיר כי לחברת "פזגז" אין כל קשר למקרה וכי לא מדובר בבניין המחובר לשירות חברת "פזגז", אלא לשירות חברת "אמישרגז".
בחברת "אמישרגז" דוחים את הטענות ואומרים כי טכנאי החברה הגיע לקריאה בחשד לדליפת גז תוך 30 דקות מרגע קבלת הפניה למוקד. "לאחר בדיקה יסודית שערך, מצא כי אכן מדובר בדליפה, ומיד פעל בהתאם לנהלים, תוך שהוא סוגר את ברז הגז הראשי של הבניין, ומשאיר הודעה לדיירים לפיה אספקת הגז מנותקת, תוך שהוא מפנה את דיירי הבניין למוקד החברה לבירורים. היום, ולאחר שהבטיחה החברה את שלום הדיירים ומנעה את המשך התפשטות הגז, פועלים נציגיה להחזרת אספקת הגז הסדירה", אומרים בחברה בתגובה.