כאשר מסתכלים על התשדיר הזה במבט ראשון, חושבים שמדובר בעוד קמפיין אופנה. אבל בניגוד לפרסומות של חברות האופנה המובילות, הפעם המוקד הוא לאו דווקא הדוגמניות, אלא הנוף. מטרת היוזמה החדשה של משרד התיירות וערוץ האופנה הבינלאומי היא להביא לארץ את הצעירים מאירופה ולהראות להם שישראל היא יעד אטרקטיבי במיוחד.
שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, אחד מהיוזמים של הקמפיין, מרוצה מהקידום שישראל תקבל בערוץ. "תיירות היא משהו מרענן וסקסי, אנחנו רוצים למלא את ת"א, אילת ואת כל הערים האחרות בצעירים מאירופה", מצהיר מיסז'ניקוב שמשוכנע כי אין סיבה שהקהל הצעיר לא יגיע בהמוניו לארץ.
אחת מהדרכים לגרום לצעירים להגיע לכאן, היא למצב את ישראל בתור יעד שמשלב בתוכו חיי לילה סוערים, מסעדות יוקרה, והכל במחיר שווה לכל כיס. "במשך ארבעה חודשים ישודרו שבע דקות יומיות של הפרסומות הללו", אומר נציג ערוץ האופנה בישראל. הקמפיין יועבר לכ-300 מיליון בתי אב ברחבי העולם, שיוכלו להציץ אל ישראל היפה.