משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור נערכים לאחרונה לכתיבת דוח ביקורת על התחבורה הציבורית בישראל, שצפוי להתפרסם במהלך השנה הבאה. לשם כך החלו היום (שלישי) לפנות לציבור בבקשה למלא שאלון העוסק באיכות הנסיעה והשירות שלו הם זוכים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
מטרת הפצת השאלון היא לשמוע מציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית על חווית השימוש והנסיעה. על זמן ההמתנה, התדירות, הצפיפות, העלויות, התשתיות ועוד. בנוסף, משרד מבקר המדינה מעוניין לשמוע את אלה שהיו רוצים להשתמש בתחבורה הציבורית אך הדבר לא מתאפשר להם ממגוון סיבות.
השאלון, שעליו ניתן להשיב באתר מבקר המדינה, בעמוד הפייסבוק של המשרד או בלינק המצורף למטה, מתייחס לכל שירותי התחבורה הציבורית בישראל - אוטובוס, רכבת, רכבת קלה, מוניות, מטרוניות ועוד.
על פי נתוני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, יותר ישראלים בוחרים להשתמש בתחבורה ציבורית. ברבעון הראשון של 2017 השתמשו בתחבורה הציבורית כ-217 מיליון נוסעים - עלייה של 7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מענה על השאלון: http://wiki.sheatufim.org.il/seker/