פוסט גזעני שפרסמה לקוחה של "גט-טקסי" בעמוד הפייסבוק של החברה, זכה לתגובה הולמת וראויה מצד חברת המוניות שאף המליצה לנוסעת למצוא מעתה דרכי תחבורה חלופיות. הפוסט הפך ויראלי ופורסם גם בעמוד הפייסבוק של "סטטוסים מצייצים".
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
בפוסט הזועם שהעלתה, התלוננה הנוסעת בלשון מתלהמת על חוויות הנסיעה האחרונות שחוותה עם נהגי החברה, שרבים מהם – כך לטענתה – ערבים. "אני לקוחה קבוע שכל נסיעה שלי בגטקסי", כתבה הנוסעת (השגיאות במקור). "הפסקתייייי כל הזמנה לאחרונה זה נהג ערבי!!! כאילו חסר מוניות של יהודים. תפסידוווו אמן!!!!".
תגובת חברת המוניות לדברים החריפים לא איחרה לבוא. "אנחנו חברה שדוגלת בכל שיש לכבד כל אדם באשר הוא אדם", נכתב בתגובת החברה. "כידוע לך, יש חוק במדינת ישראל לפיו אין להפלות אנשים לפי פרמטרים שונים, ובהם גם דתם/מוצאם. אנחנו בוחנים כל נהג בהתאם לאינדיבידואל שהוא ובהתאם לערכי החברה (אמינות שירותיות וכו') ולא בהתאם למוצא שלו. האמירה הגזענית שלך לא במקומה ואם כך את חושבת, את בהחלט מוזמנת לוותר על שירותינו. דווקא בימים כמו הימים שאנו שרויים בהם היום צריך לקדם דו-שיח סובלני ולא גזעני".
הנוסעת, שהופתעה מהתגובה הנוקבת, לא ויתרה והמשיכה לחוות דעתה על מדיניות החברה בנושא. "הבעיה שאני כנראה לא היחידה שתוותר", כתבה. "אני בטוחה שמלא שמזמינים ורואים נהג ערבי הם מבטלים. ויתרתי... אני ועוד אלפים!!!!"
בחברת המוניות שבו והדגישו כי הם מכבדים את עובדיהם ואת החוק, והמליצו שוב לנוסעת לחפש לעצמה שירותי תחבורה חלופיים.