חיים אלימלך מיבנה הופתע לגלות לאחרונה שבבנק לאומי החליטו על דעת עצמם, ומבלי ליידע את חיים עצמו, שהם מעבירים את החשבון שלו לסניף אחר. בפוסט שפרסם היום (שני) בפייסבוק, הוא מתאר את פרטי המקרה וטוען: "אירוע דומה קרה לאמי המבוגרת והנכה".
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
על פי אלימלך, הוא גילה כי חשבונו הועבר לסניף אחר רק כאשר אנשים שהיו צריכים להעביר כסף לחשבונו לא הצליחו בכך. בבדיקה באפליקציה התברר לו כי קיבל דואר בעבר שמודיע לו על המעבר המיועד. ההודעה, כך על פי אלמליח, לא נפתחה והבנק לא ווידא כי הלקוח קיבל את ההודעה.
חיים מפרט בפוסט כיצד פנה למוקד הטלפוני של הבנק אך הם לא הצליחו לעזור לו וטענו בפניו כי עליו להגיע אל הסניף שלו על מנת לסדר את העניין. לטענתו הסניף לא נסגר, ואיננו הפך לסניף ללקוחות עסקיים בלבד כפי שניסה המוקדן לטעון בפניו.
חיים טוען כי אירוע דומה קרה בחשבון הבנק של אחותו, שאמו היא מיופת הכוח בו. אלימלך טוען כי אימו המבוגרת והחולה נאלצה להגיע לסניפים השונים מספר פעמים על מנת לנסות ולשנות את ההחלטה של הבנק. לטענתו הבנק ניסה לשכנע את האם שאין צורך במעברים החוזרים בין הסניפים, ורק לאחר שהתווכחה עימם, הסכימו להחזירה לסניף המקורי.
מבנק לאומי נמסר בתגובה: "לאור שינויים בהתנהגות הצרכנית ובצורכיהם של הלקוחות, לאומי החל, לאחרונה, ביישומו של שינוי מבני בחטיבה הבנקאית, מתוך מטרה ליצור תשתית פעילות ממוקדת-לקוח. במסגרת המהלך, חלק מסניפי לאומי משנים את אופי פעילותם והופכים לסניפים שמתמחים בקו עסקים ייעודי: עסקים קטנים, בנקאות פרטית, פרימיום וקמעונאות. השינוי יאפשר לכל סניף להעניק שירות מקצועי ואיכותי יותר עבור פלח הלקוחות אותו הוא משרת. בתוך כך, חשבונותיהם של לקוחות מסוימים מועברים על פי צרכיהם לסניפים סמוכים גיאוגרפית לשם המשך קבלת שירות.
עוד נמסר כי "הלקוחות הרלוונטיים מקבלים הודעה מסודרת אודות השינוי, מבעוד מועד, כאשר חשבונם מועבר ללא צורך בביצוע פעולה כלשהי מצידם. כך היה גם במקרה המתואר ע"י מר אלימלך: חשבונו הועבר לסניף אגוז מתוך מטרה להתאים לאופי פעילותו את מטריית השירות המוענקת לו. יודגש, כי מכתב מיידע בנושא נשלח אליו מראש, טרם ביצוע הניוד בפועל".