מי שהגיע השבוע למשרד הרישוי בבני ברק, נאלץ להמתין שעות ארוכות בתור שהתמשך ללא סוף, כשמתוך ארבעה דלפקים שאמורים להיות פעילים בסניף, מטפלת רק עובדת אחת בממתינים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
"זה פשוט הזוי, כבר לפני שבועיים קרה לי מקרה כזה, ואמרו לי שככה זה", סיפר לחדשות 2 Online ישי, שהמתין בתור יותר משעתיים. "תמיד זה ככה, זה קבוע. ראיתי שם אדם בן 80 חולה באלצהיימר, כולו רועד, בקושי עומד, אבל אומרים לו לעמוד בתור ולחכות כמו כולם. אנשים מספרים שזה ככה כל הזמן, תמיד יש עמדה אחת מאוישת".
"היום המתנתי קרוב לשעתיים", המשיך ישי, תושב תל אביב. "כשהגעתי המספר היה 120, והמספר שלי היה 195. הייתי חייב לאסוף את הילדה שלי ולכן נאלצתי לעקוף בתור. הם פשוט מייאשים את האנשים מלהגיע אליהם".
ממשרד הרישוי נמסר בתגובה: "בסניף הרישוי בבני ברק מועסקות ארבע עובדות המעניקות שירות לציבור הרחב, במשך כל ימות השבוע. בימים מסוימים, ובהתאם לצורך, מופעל תור מהיר המצמצם משמעותית את זמן ההמתנה לקבלת שירות. בנוסף לכך, קיימת עמדת שירות אוטומטית ('רישיומט'), המאפשרת להנפיק רישיונות נהיגה ורכב ולשלם עבורם וכן מספר שירותים נוספים ללא כל המתנה. אגף הרישוי יבדוק מדוע פעל רק דלפק אחד בשעות העומס, ויפעל לתגבר את הסניף בעובדים נוספים בהתאם לצורך, במטרה לתת מענה לצרכים הקיימים ולצמצם את זמן ההמתנה באופן משמעותי".