חברת הנסיעות "ברזני" החליטה להשעות את נהג האוטובוס שהוריד שני ילדים בני 9 ממבשרת ציון באמצע הדרך ובשיא החום, זאת בעקבות הפרסום אתמול (שני) בחדשות 2 Online. "אסור היה לנהג להוריד את הילדים באזור הקניון, גם אם הם ביקשו זאת", מבהיר מנהל חברת ההסעות.
לעדכונים נוספים ולשליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
א' תושבת מבשרת ציון מיהרה להתקשר לחברת ההסעות לאחר המקרה, ודרה את פיטוריו של הנהג. בשיחה עם נציג החברה הובהר לה שצעד כזה לא ייעשה, אך נערך לו בירור. א' לא הסתפקה בשיחת הבירור ודרשה למצות עם הנהג את הדין. הוא מצדו טען שהילדים קיללו והתפרעו והוסיף כי ביקשו לרדת בקניון.
בחברת ברזני מיהרו להבהיר כי גם במקרה והשניים ביקשו לרדת בקניון, אסור היה לנהג לעשות כן וזו אחת הסיבות בגינה הם מתכוונים להעמיק את הבירור בעניינו. לדברי מנהל חברת ההסעות הילדים לא הורדו על ידי הנהג בגלל שביקשו, כפי שטענה האם, אלא לאחר שעשו לא מעט רעש באוטובוס, אך שב והדגיש כי אסור היה לנהג להוריד את הילדים במקום.
"האם התקשרה כמה שעות לאחר המקרה ולפני שהספקנו לערוך בירור מעמיק בנושא", הסביר רפי יונה מנהל חברת ההסעות "ברזני". "החברה החליטה כעת להשעות את הנהג עד לשיחת שימוע ביום שישי שבה נחליט על המשך העסקתו".