
חברת "דויטשה באן" הייתה אמורה לקחת חלק מרכזי בבניית קו הרכבת המהיר בין תל אביב לירושלים כבר ב-2011, אך בעקבות לחצים של ה-BDS ויתרה על העבודה, אך אותה החברה בדיוק זכתה השבוע במכרז לביצוע הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
ההסבר של החברה לסיבה לה נכנעה ל-BDS ולארגונים פרו פלסטינים אחרים הוביל לפרישת החברה מהפרויקט היוקרתי, היה שקו הרכבת עובר מעבר לקו הירוק.
המכרז בו זכתה החברה הגרמנית מוערך בכ-2.5 מיליארד שקל. ממשרד התחבורה נמסר בתגובה כי המכרז נוהל על ידי נת"ע לפי שיקולים מקצועיים ועסקיים - ללא ידיעת משרד התחבורה.
מחברת נת"ע שניהלה את המכרז בחרו שלא להגיב.
תגובות