פשוט ליהנות מהדרך? נוסעת קבועה ברכבת ישראל תיעדה בשלושת החודשים האחרונים כמויות אבק כמעט בלתי נתפסות שמצטברות על מושבים ברכבות ולכלוך על השטיחים.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
הנוסעת, שתיעדה את האבק, סיפרה על שטיחים מלוכלכים וקירות לא נקיים בין המושבים לדופן הקרונות. "אני נושמת את האבק הזה כל יום וזה מקומם", אמרה לחדשות 2 Online. "לא יצא לי לעלות על רכבת אחת שהייתה נקייה".
בתגובה לדברים, ברכבת ישראל מבקשים להבהיר כי הם לא מזניחים את נושא הניקיון. "אנו מפעילים מערך ניקיון משוכלל לצורך מתן רמת שירות גבוהה וסביבת נסיעה מתקדמת", אומרים בחברה, ומפרטים כיצד. "בתום כל נסיעה מפנים פסולת, מנקים שירותים, מחליפים את כל שקיות האשפה בקרונות וממלאים חומרים מתכלים. בסוף כל יום הניקיון כולל גם את השולחנות, מבואות הכניסה לרכבת ושאיבת השטיחים בכלל הקרונות. פעם בשלושה שבועות שואבים את המושבים וממרקים את חלקי פנים הקרון".
אבל גם שם מבינים כנראה שזה לא מספיק. "במהלך השנה תחל רכבת ישראל לשלב בתהליך גם ניקיון עומק שיכלול את שאיבת המושבים וניקוי יסודי של הריפודים. רכבת ישראל עושה כל מאמץ למתן שירות יעיל מהיר ומהנה ללקוחות ברכבות ובתחנות, ולא תחסוך תשומת לב בדבר".