כמו לא מעט ילדים, גם כריסטי הפנר הצטרפה לעסק המשפחתי. רק שהעסק של אבא היה קצת שונה מהעסק של אבות אחרים.
"אבי הזמין אותי לבוא וללמוד קצת על העסק לאחר שסיימתי את הלימודים", נזכרת כריסטי. "הייתי צעירה מאוד כשאמרתי שאני רוצה להיות הנשיאה. כשאני מסתכלת על זה בדיעבד, אני מוכרחה להודות שאני חושבת: מה חשבתי לעצמי?"
את אבא שלה כולם מכירים, בעיקר כשהוא לבוש בחלוק אדום כשמסביבו רוקדות השפנפנות של פלייבוי. לאחר שהעביר אליה את תפקיד הנשיאה והמנכ"לית של החברה הכי אירוטית בעולם הוא התעקש לשמור על תפקיד אחד.
"יש ממש אלפי נשים שרוצות לדגמן לפלייבוי, מנשים מפורסמות מאוד עד לכאלה שהן ממש בת של השכנים", היא משתפת. "זה התפקיד שאבא שלי מילא מההתחלה: בחירת השער, הקריקטורות ושפנפנת החודש".
כריטסי הגיעה לביקור במסגרת בכנס סלקום למדיה, ויש נושא אחד שהיא לא ממש נהנית לדבר עליו. "אני לא מסכימה עם כך שפלייבוי משפיל נשים. אני חושבת שפלייבוי הוא ייצוג מכובד ורומנטי של יופי ושל סקסיות", היא מדגישה.
תמיד אישה
"בתור אישה שהתבגרה ונהנתה מפירות המהפכה המינית והתנועה הפמיניסטית אני סבורה שנשים צריכות להיות חופשיות, להיות בני אדם שלמים, אבל יוכלו להיות גם נשיות וסקסיות", מוסיפה כריסטי.
אבל המצב של פלייבוי היום הוא לא ממש מזהיר. הם היו הראשונים שיצאו עם אתר אינטרנט, אי שם בשנות התשעים והפכו לחברת מולטימדיה אבל האינטרנט שהרים אותם הוא גם זה שכנראה הפיל אותם.
"התפקיד של פלייבוי וכוח המשיכה שלולא טמונים בכך שהוא מנסה להיות הכי נועז או לעבור את הגבולות אלא בכך שהוא רומנטי יותר", מנסה כריסטי להסביר.
לפני כשנה היא פרשה מהתפקיד וגם אם היום קוראים את המגזין פחות אנשים היא לפחות סומכת על כך שהפעם באמת יקנו את פלייבוי בשביל המאמרים.
כריסטי הפנר תרצה מחר בכנס סלקום מדיה שיועבר בשידור חי בחדשות 2 באינטרנט החל מ-08:30.