הערב הגדול בכדורגל העולמי היה קצת פחות גדול בגבעתיים: תושבים רבים בעיר, לקוחות חברת הוט, דיווחו הערב (ראשון) על תקלות שלא אפשרו להם לצפות בגמר המונדיאל. בחברת החשמל האשימו את חברת התקשורת, שטענה מצידה: זו תקלה נקודתית שנבעה מהפסקת חשמל.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
"שוב ושוב אמרו בשירות הלקוחות שהתקלה כבר מתוקנת וגלגלו את האשמה לחברת חשמל", סיפר מיכאל, תושב העיר שנמנעה ממנו הנאת הצפייה. "ערב שלם עם חברים ומשפחה ירד לטמיון. עוגמת נפש איומה".
"יצאתי מוקדם מהעבודה כדי לצפות ביחד עם משפחתי באירוע הכי מדובר ומסוקר בעולם, שקורה פעם ב-4 שנים", סיפרה תושבת נוספת. "התכנסנו כל המשפחה כדי לצפות במשחק, אך כשהדלקנו את הטלוויזיה, נדהמנו לראות על המסך הודעה על תקלת קליטה".
עוד היא סיפרה כי כשהתקשרה לחברת התקשורת כדי לברר את פשר התקלה, ענה המענה הקולי שהמערכת זיהתה תקלה באזור ושזה בטיפול ומיד ניתקו במקום להעביר אותה לנציג אנושי. "נגרמה לנו עוגמת נפש גדולה", הוסיפה. "כל שייעשה לא יוכל להשיב את הפספוס של חוויית הצפייה של אירוע כל כך מסוקר ומדובר".
גם בעמוד הפייסבוק של הוט כתבו לקוחות רבים שחוו תקלות שהפריעו להם לצפות במשחק המדובר בעולם. "אופרה לה מרמור 2018", כתב אחד הגולשים. "תודה לכם הוט על חוויית מונדיאל נפלאה, ניפגש בתביעה הייצוגית".
מהוט נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה נקודתית שנבעה בשל הפסקת חשמל מקומית. הוט שמחה לאפשר ללקוחותיה לאורך כל המונדיאל את חוויית הצפייה הטובה ביותר מכל חברות התקשורת בישראל".
מחברת החשמל נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. לצערנו, חברת הוט באופן קבוע מדווחת על הפרעות ברשת החשמל למרות שלא נרשמה כל תקלה בחברת החשמל. בגבעתיים לא דיווח אף לקוח על הפסקת חשמל בביתו ולא קיים כל ממצא להפרעה ברשת באזור המדווח".