גל הטרור ברחבי העולם הוביל את הסטארט-אפ הישראלי Viewly ליזום קמפיין חדש - גיוס נשיקות. לקראת יום השלום הבינלאומי שחל היום (רביעי) קראו בחברה לכוכבי רשת וסלבריטאים ברחבי העולם להצטלם כשהם מתנשקים במטרה לשבור את שיא גינס לקולאז' הגדול ביותר שנעשה אי פעם, שייתלה מול בניין האו"ם בניו יורק. את הקמפיין מוביל ההאשטאג #MyKiss4Peace.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
לקריאה נענתה, בין היתר, גם הזמרת המצליחה אבריל לאווין לה יותר מ-80 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, כמו גם עשרות כוכבי רשת בינלאומיים.
"זו הזדמנות להעביר מסר לפיו בני האדם בכל העולם מאמינים ששלום קיים בין אנשים ואנחנו יכולים וצריכים לחיות יחד באהבה - בלי קשר למקום ממנו אנחנו באים", הסביר אלון לוין, מנכ"ל ומייסד Viewly. "השנה האחרונה הייתה טראגית עבור כל אחד ואחת בכל חלק בעולם, הטרור הפך להיות לצערנו לשגרת חיים כלל עולמית. קמפיין הנשיקות בא להוכיח כי האהבה הרבה יותר חזקה מהטרור והיא תנצח".
זהו לא הקמפיין הוויראלי הראשון של הסטארט-אפ, המתמחה בגיוס ומימון המונים למטרות צדקה באמצעות קמפיינים חברתיים. החל מאפריל האחרון יותר מ-20 אלף גולשים השתתפו בקמפיין #JustSmile שהוביל, ושלחו תמונות בהם הם מחייכים. "הקמפיינים הוויראליים העלו לסדר היום הציבורי בעולם סוגיות חשובות שלא זכו לתודעה וחשיפה רחבה לפני כן", מסבירים בחברה.