הסיפור העצוב של ההצגה בשעת ערב: אמנון הלפר מתל אביב רצה ללכת עם משפחתו למחזמר "גבירתי הנאווה" בתיאטרון הבימה. הוא שילם אלף שקלים עבור ארבעה כרטיסים באולם 'רובינא' הנודע, אך גילה כי חצי מהבמה מוסתרת. הוא שלח מכתב זועם לתיאטרון הלאומי לאחר ההצגה: "מכרו לנו חתול בשק". בעקבות פניית חדשות 2 Online החזיר התיאטרון את הכסף והתנצל על עוגמת הנפש.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
הלפר שחזר את מפח הנפש וחוויית הצפייה המפוקפקת: "במוצאי שבת לפני כשבוע וחצי החלטנו ללכת ל'גבירתי הנאווה' בהבימה - אני, אשתי ושתי בנותיי. הסתכלתי מתי ריטה מופיעה, והזמנתי כרטיסים ליציע העליון, שורה ראשונה בצד - 246 שקלים לכל כרטיס". הלפר ציין כי באתר האינטרנט לא נכתבה אף הערה על המיקום או על ההפרעה לשדה הראייה.
"הגעתי לאולם וגיליתי שכשיושבים על הכורסא ומתרווחים רואים חצי ושליש במה, ואת כל החצי הקרוב לא רואים מכיוון שיש קיר ומעקה שמסתירים", הוסיף. לדבריו, שרטוט היציע המופיע באתר ההזמנות מראה על שורה ישרה ולא מעיד על הקושי בצפייה. הלפר הוסיף כי באולם השורה מסודרת בצורה של חצי פרסה שמקיפה את היציע, "ואם יושבים באחת הפינות לא רואים".
אשתו של הלפר התקשרה למחרת לתיאטרון ושאלה מדוע מוכרים כרטיסים למקומות כאלו, עם ראות מוגבלת: "ענו לה: 'בעלך הזמין באינטרנט, ואם היה מתקשר היינו אומרים לו'", טען הלפר. ביום חמישי האחרון הוא שלח מכתב תלונה שטרם זכה לתגובה מהתיאטרון הלאומי: בפנייה כתב בסרקזם שהוא מצפה "להחזר מחצית מהעלות הכספית, מכיוון שראה רק מחצית מהבמה".
"איזו אכזבה!! ומאידך, איזו חוצפה למכור כרטיסים במקום שאינו מאפשר לראות חצי מהבמה ומהמופע", ציין הלפר במכתב. "היות והיינו בהרכב משפחתי מלא – התאכזבנו ארבעתנו. זאת מבלי לציין את תחושת העלבון על כך שמכרו לנו חתול בשק. בנוסף ועל מנת למנוע מפח נפש מצופים אחרים, הייתי מציע לכם להימנע ממכירת כרטיסים בצד הימני והשמאלי בשורה הראשונה של היציע".
מתיאטרון "הבימה" נמסר בתגובה: "הנהלת התיאטרון הלאומי הבימה מבקשת להתנצל על עוגמת הנפש שחוו בני משפחת הלפר בהגיעם לצפות במחזמר 'גבירתי הנאווה'. לצערנו חלה טעות טכנית באתר האינטרנט ומקומות הישיבה אותם רכשו ישירות דרך האתר נפתחו למכירה, למרות שנאסרו למכירה מראש".
"ידוע לנו כי אכן קיימת מגבלת ראייה ממקומות אלו ועל כן התיאטרון אינו מוכר אותם כלל. אנו מודים ללקוח ולחדשות 2 Online על כך שהביאו את המידע בפנינו. כרטיס האשראי של הלקוח זוכה במלוא הסכום שחויב."