נטע ברזילי תייצג הערב (שבת) בליסבון את ישראל עם שירה "Toy" בגמר האירוויזיון ותהיה המתמודדת ה-22 (מתוך 26) שתעלה על הבמה. אמש נערכה החזרה הגנרלית שבה ניתן ניקוד השופטים, המהווה 50% מהתוצאות: ניקוד השופטים נשמר בסוד עד לאחר ההופעות, אך באתרי ההימורים נטע ברזילי עלתה למקום השני ומדורגת זמנית מאחורי נציגת קפריסין.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
הפערים נחשבים לצמודים במיוחד, ובפורטוגל אף דווח כי הפקת האירוויזיון החליטה להעמיד את עמדות ישראל וקפריסין ב"גרין רום" - החדר בו יושבים האמנים לאחר הביצוע בהמתנה לתוצאות - אחת ליד השנייה. השיבוץ של ברזילי לצד אלנה הקפריסאית ככל הנראה לא מקרי ונועד להעצים את הדרמה.
בתחילת השבוע דורגה נטע במקום הראשון באתרי ההימורים, אך לאחר החזרה הגנרלית של חצי הגמר ירדה למקום הרביעי - ממנו טיפסה ביממה האחרונה. מנגד, בשנה שעברה פורטוגל זכתה באירוויוזיון וערב הגמר הנציג הפורטוגזי דורג "רק" במקום השני - ונטע ברזילי תקווה לשחזר את ההישג שלו.
בכל מה שקשור לנתוני הצפייה ברשת - ישראל היא המובילה: השיר של ברזילי רושם נתון מרשים במיוחד לאחר שהגיע ליותר מ-25 מיליון צפיות בעמוד היוטיוב הרשמי של האירוויזיון והפך להיות הסרטון הנצפה ביותר בכל הזמנים - תוך חודשיים בלבד.
אחרי שרשימת המועמדים הסופיים לגמר האירוויזיון הושלמה, ספוטיפיי ויוטיוב פרסמו את סיכויי הזכייה של המועמדים על סמך הפופולריות של השירים בקרב משתמשיהם.
ספוטיפיי דירגה את הרגלי ההאזנה לשירים המועמדים לאורך השבועיים האחרונים ודירגה אותם על פי כמות ההשמעות בקרב קהל המצביעים הפוטנציאלי במטרה לחזות את 20 השירים המובילים. השיר של נטע ברזילי דורג במקום הראשון. במקום השני נמצא השיר Fuego של הנציגה הקפריסאית הלני פוריירה. במקום השלישי, הרביעי והחמישי נמצאים שבדיה, פינלנד ואוסטרליה.
גם בדירוג של מומחי הטרנדים של יוטיוב נטע ברזילי מובילה. מניתוח הצפיות בימים שלישי עד חמישי עולה שהשיר הישראלי הוא הנצפה ביותר. לאחר מכן מדורגים השירים מקפריסין, צ'כיה, ספרד ונורבגיה. מספר הצופים הגבוה ביותר בשיר הישראלי מגיע מספרד ולאחר מכן מישראל, יוון, רוסיה ואוקראינה.
סוכנות משפיעני הרשת "לידרס" ניתחה את העוקבים של נטע ברזילי באינסטגרם. על פי הנתונים, 39% מהעוקבים הם ישראלים. נתון מעניין במיוחד הוא שהנציגה הישראלית מעוררת עניין רב ברוסיה, שאזרחיה מהווים 10% מהעוקבים ואוקראינה עם 6% מהעוקבים.