קמפיין גיוס של השב"כ זכה הערב (רביעי) בפרס קקטוס הזהב היוקרתי, הפרס הנחשב ביותר בתחום הפרסום בישראל. את הפרס קטפו בארגון על קמפיין במדיה המודפסת שנועד למשוך מועמדים איכותיים לשורותיו.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום גיתם, התבסס על מסר פשוט, לפיו פעולת השב"כ המרכזית היא הצלת חיים וכי בזכות פעילות אנשיו יכולים אזרחי ישראל להסתובב ברחובות בלב שקט. בקמפיין נעשה שימוש בתמונות של שלטי רחוב, בהן הודגשו אותיות שונות - רמז לכינויים המוצפנים של אנשי הארגון.
בזכות הקמפיין, נשלחו לשב"כ אלפי קורות חיים של מועמדים שביקשו להשתלב בו. בין המועמדים היו גם אנשים איכותיים, שביקשו להשתלב כרכזי שטח - אחד מתפקידי הליבה של הארגון. מועמדים רבים ציינו כי המודעות והבאנרים המותאמים באינטרנט סיקרנו אותם והניעו אותם להיכנס לאתר השב"כ. בנוסף, אנשי תוכנה ומהנדסים, שכלל א ידעו שהשב"כ מחפש אנשים בתחומם, הגישו מועמדות לתחומי הטכנולוגיה השונים בארגון בזכות המודעות.