חברת הכבלים HOT תידרש לתקן את הפרסומת של "זלצמן והבורר", זאת לאחר שעשרות תלונות הגיעו לרשות השנייה בנוגע לתוכן הפרסומת בה נראה צוות הסדרה "הבורר" רודף אחרי זלצמן שהחליף את זהותו והפך לחרדי. בסיומה של הפרסומת זלצמן אף מושלך מגג של בניין. לרשות השנייה הגיעו תלונות רבות מארגונים חרדים ובעקבותן הוחלט ברשות לשנות את התשדיר כדי להמשיך לשדרו.
רוצים לקבל עדכונים על החדשות החמות ביותר? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
מהרשות השנייה נמסר כי "בעקבות פניות ציבור רבות שהוגשו לרשות השנייה דרשה הרשות מהזכיין לשדר תשדיר מתוקן". מחברת HOT נמסר בתגובה: "ההתערבות של הרשות השנייה בפרסומת הינה צביעות לשמה לאור התכנים המשודרים בכל יום בטלוויזיה. אין לפרש את הפרסומת הזו אלא באופן הומוריסטי, כפי שפירשו את סדרת פרסומות "הבורר", אשר שודרו בחצי שנה האחרונה וזכו לאהדה הרבה ביותר בקרב הציבור".
החרדים הצליחו גם "להלביש" את בר
הלחץ החרדי עבד גם לפני חצי שנה כשבפוקס החליטו "להלביש" את צמד הדוגמנים בר רפאלי ונועם טור, שתמונותיהם מתנוססות בגאון על שלטי הענק בנתיבי איילון. הסערה הציבורית החלה לאחר שחברות הפרסום הורשו להציב מחדש את שלטי החוצות באיילון. ברשת פוקס קפצו על המציאה והזדרזו להציב שלט ענק בגודל של 400 מ"ר על מחלף לה גווארדייה, ובו צמד דוגמני הבית של הרשת - בר רפאלי ונועם טור - כשהם "ספק" לבושים.
בחברה החרדית זעמו על "שלטי השחץ" לדבריהם, ודרשו מהחברה להסירם. "משמרת הקודש וגופים נוספים יילחמו ככל יכולתם נגד חברת פוקס והחברה המפרסמת, כדי להסיר את השיקוץ הזה מרחובה של עיר", אמר יו"ר משמרת הקודש והחינוך בעדה החרדית, הרב מרדכי בלוי, לאתר האינטרנט "חרדים". "'תמונות שחץ' זו לא סיסמא, זה פוגע בשמירת העיניים ובקדושה של כל יהודי".