ההגרלה ששברה את הרשת: בימים האחרונים מופצת ברשתות החברתיות מודעה שקוראת לציבור להשתתף בהגרלה, שהפרס שלה הוא מכונית טסלה חדשה ממודל 3, ששוויה כ-200 אלף שקלים. פז פליישר, שפרסם את ההצעה הנדיבה, התראיין היום (חמישי) ב"שש עם" וניסה להסביר את המהלך.
"אני איש עסקים מחונן", אמר. "אין אדם בישראל שלא שמע את השם פז פליישר. עלו לי 60 אלף עוקבים ביומיים, אני מעריך את זה בכ-3,000 תלמידים חדשים שמצטרפים לאקדמיה שלי". לטענתו, מאז שפרסם את ההגרלה הטלפון שלו לא מפסיק לצלצל: "להגרלה הזו נרשמו כ-80 אלף משתתפים עד עכשיו. אני לא יודע איפה זה ייעצר".
הטסלה, מתברר, אינה הפרס הראשון שפליישר מציע כחלק מאותה אסטרטגיה שיווקית. "זה ביזנס, עד היום הגרלתי חופשות וכסף", סיפר. "הרוב חושב שהפרס לא אמיתי ונוצר שיח ברשתות שמשרת אותי. חלק מאמינים לי וחלק חושבים שאני לא אתן את הטסלה. אני עוד לא יודע מה יהיה הפרס הבא, אולי דירה".