א' לא חלמה שהבילוי במסיבת יום ההולדת של חברתה במסעדה הפופולרית בתל אביב - תהפוך ברגע אחד לסיוט. מה שהחל בערב מלא שמחה והתרגשות, הסתיים בצורה איומה וכואבת, לאחר שא' נכוותה קשות ממים רותחים ששפכה עליה מלצרית מסעדת ה"קנטינה" בעת שחלפה ליד השולחן שלה. כעת היא תובעת פיצויים בסכום כולל של עד 2.5 מיליון שקלים.
בשיחה עם N12 שחזרה א' את האירוע הקשה: "לקראת סוף הערב פתאום הרגשתי שנוזל רותח נשפך על הפנים שלי וכל פלג הגוף העליון שלי. התחלתי לצרוח מכאבים, ואחר כך התברר שמאחורי הגיעה מלצרית עם כוס גדולה מאוד של מים רותחים - והכוס החליקה לה, והכול פשוט נשפך עליי".
התאונה המחרידה התרחשה בחודש פברואר בשנה שעברה, אז הגיעה א' למסיבת יום ההולדת של חברתה הטובה במסעדת היוקרה ששוכנת בשדרות רוטשילד בתל אביב. תוך כדי הגשת אוכל ומשקאות לשולחן, הפילה עליה המלצרית כוס מים רותחים - שפגעו בפניה, בחזה, ובבטנה של א'.
היא הובהלה לבית החולים איכילוב, שם אבחנו הרופאים את מצבה: כוויות דרגה 1 באזור הפנים, פגיעה בצוואר, פגיעה ביד ימין, פגיעות בחזה ובבטן. א' טופלה באמצעות חבישות, מורפיום לווריד, ובהמשך עברה סדרת פרוצדורות רפואיות שבסופן נאלצה להמעיט בחשיפה לקרני השמש. חודשים מאז הפציעה המשיכה א' לסבול מכאבים, אדמומיות ורגישות באזורי הכוויות. לטענתה, נגרם לה נזק גם בפן המנטלי והרגשי, והיא החלה לסבול מחוסר שקט, מתח, חרדות, הפרעות בשינה וסיוטים, ובשל כך החליטה להיעזר בפסיכולוג.
"מאותו הרגע החיים שלי השתנו מקצה לקצה", סיפרה א' בצער. "סבלתי מפציעות קשות של כוויות בפנים ובכל פלג הגוף העליון שלי. חוויתי כאבי תופת והידרדרות רגשית קשה מאוד נוכח מראה הצלקות והכאבים שנלוו אליהן ולטיפולים הממושכים מאז המקרה. מרגע הפציעה ועד היום אף אחד מצוות המסעדה, כולל בעלי המסעדה שנכח במקום, לא ניגשו לסייע. לא לי ולא לבעלי וילדיי. אף אחד מהמסעדה לא יצר קשר גם לאחר שפוניתי לבית החולים לבדוק ולשאול לשלומי".
"מעבר לפציעה הקשה שחוויתי במקום, ההתמודדות הקשה אל מול הכאב על הפקרתו של בעלי המסעדה וחוסר האכפתיות שלו מהפציעה הקשה שארעה לנגד עיניו הותירה בי צלקת נפשית אדירה", הוסיפה, והתייחסה לסערת הרגשות שאחזה בעת ההחלטה לתבוע את המסעדה: "הפלאשבקים שעולים לי בלי הפסקה מאז המקרה, כשאני רועדת כולי ומחכה לפינוי לבית החולים, אני מרימה לרגע את הראש לראות מה קורה סביבי ואני קולטת את בעלי המסעדה יושב על הבר באדישות עם גבו אליי ולא זז ממקומו על מנת לסייע או אפילו רק להביע דאגה כמצופה מכל אדם מן השורה ובמיוחד מבעלי עסק כזה".
עו"ד אביתר קציר שמייצג את הנפגעת ביחד עם עו"ד גיורא אבן צור מסר: "מנהלי המסעדה נהגו בחוסר אחריות מסמר שיער. חוסר אחריות ותשומת לב של עובדים במקום סיכן את חיי הקרובן וגרם לה וקרוביה אסון כבד התובעת שילמה ותשלם מחיר כבד על התנהלות זו והתביעה נועדה לפצותה על הנזקים החמורים שתסבול לכל ימי חייה ובמקביל למגר את התופעה של זלזול בסטנדרטים בסיסיים של שמירה על תנאי בטיחות מחייבים בניהול מסעדות ועסקים".
נעשתה פנייה להנהלת המסעדה, אולם על למועד הפרסום לא הגיעה תגובה.