אנחנו שומעים בעיקר על תאונות שנגמרות במוות, אבל בחדרי המיון ומחלקות הטיפול הנמרץ יש יותר ויותר פצועים, עם פגיעות יותר מורכבות ממה שהכרנו בעבר. רבים מהם צעירים שהופכים לנכים - והורים שעומדים המומים ומיואשים ליד המיטות.
בתאונת דרכים שהתרחשה בכניסה לבית החולים איכילוב בתל אביב נפצע צעיר שרכב על קורקינט, ואחרי שפונה לבית החולים על ידי קרובי משפחה – הוא פשוט התמוטט בכניסה למיון. כמה מטרים לידו, באותו המיון, נמצא עומר שהתאושש מתאונה דומה: "רכבתי על קורקינט בצד הכביש. עבר אוטובוס, ראה אותי, מרח אותי כמו איזה מרגרינה וברח. העיף אותי לצד, דפקתי כמה גלגולים עם הקורקינט". לדבריו של עומר, שחבש קסדה בזמן התאונה - הפגיעות העיקריות בו היו בירך, בצוואר, ביד ובעמוד השדרה.
אבי גטניו, שעבר גם הוא תאונת קורקינט, יצטרך לעבור חצי שנה של שיקום שתכלול גם ככל הנראה ניתוח להרכבת פלטינות. "נסעתי בירוק, מישהו כנראה בדיוק התחלף לו לכתום - והוא רצה להספיק, האיץ בגז. נסע על 70, פירק לי את הצורה והמשיך גם לנסוע, לא עצר".
בתאונה אחרת שבה נפצע דרור, אוטובוס סטה לדבריו מהנתיב שלו – ובזמן שדרור היה צמוד למדרכה בנתיב שלו האוטובוס העיף אותו. "ואחרי שהוא העיף אותי, הוא גם עלה לי על הרגל" הוסיף. דרור ואבי נחשבים לברי מזל, לעומת שני פצועים אחרים שמורדמים ומונשמים באיכילוב.
ד"ר איל חשביה, סגן מנהל מערך הטראומה במרכז הרפואי איכילוב, מגדיר את תאונות הקורקינטים "מגפה": "כל יום מגיעים רוכבי קורקינט ואופניים חשמליים לחדר הטראומה עם פציעות ראש קשות, עם פציעות אורתופדיות קשות", ולדבריו רובם נזקקים לניתוחים ואשפוזים ממושכים.
לדבריו של ד"ר חשביה, "בשלוש ארבע שנים הראשונות, הם כולם היו פצועים שהם יחסית קלים. בשנה שנתיים האחרונות אני מטפל כמעט רק בפצועים קשים מאוד". לפי נתוני משרד הבריאות, בשנה שעברה היו 2,052 תאונות דרכים עם אופניים חשמליים וקורקינטים - ומדי שנה המספר הזה רק ממשיך לטפס.