מנויים של חברת פרטנר והוט מובייל ולקוחות שמחוברים לתשתית האינטרנט של הוט מאזור חיפה והקריות מתלוננים הערב (חמישי) כי משעות הצוהריים יש בעיות קליטה ותקשורת - והם נותרו ללא כל חיבור לאינטרנט. "לא הבנתי למה ההורים שלי לא עונים לטלפון כל היום, נאלצתי לנסוע אליהם כדי להבין שהם נותרו בלי קשר לעולם", סיפרה נחמה, תושבת הקריות ל-N12.
בחברת הוט מודים כי אכן ישנה תקלה – אך תולים את האשמה בגורם חיצוני. "לקוחות יקרים, לצערנו בשל קרע סיב שנגרם על ידי גורם שאינו קשור בחברה, חלק מלקוחותינו באזור הקריות חווים קושי בקבלת שירותי החברה", נכתב בפוסט של החברה בעמוד הפייסבוק. "אנו פועלים לפתרון התקלה בהקדם ומתנצלים על חוסר הנוחות הזמני".
במוקד הטלפוני של חברת פרטנר עונה המענה האוטומטי כי יש "בעיות רשת" שכרגע בטיפול. זמן ההמתנה לנציג עמד על יותר מ-40 דקות. "יש לנו תקלה - הוט פגעה לנו ברשת ואנחנו מתקנים", אמר הנציג הטכני שענה לשיחה. לדבריו, הטיפול בתקלה יסתיים "עד חצות".
בחברת פרטנר הוסיפו בהמשך הקלטה שמסבירה ללקוחות על התקלה: "יש שיבושים באזור הקריות בעקבות פגיעה בתשתית של חברת הוט המשפיעה על לקוחות האינטרנט בתשתית הוט ועל חלקים מהרשת הסלולרית של פרטנר. הפגיעה בטיפול חברת הוט ואין צורך להמתין לנציג".
אך זמן ההמתנה הארוך של התקלה וההבטחה לתיקונה המהיר כנראה לא מרגיע את הלקוחות. "למעלה מ-3 שעות בלי טלפון, אינטרנט, טלוויזיה ואין מענה ואין תשובות", כתבה שירן בדף הפייסבוק של פרטנר. "מה עם איזו הודעה על המצב?!? מה עם האנשים שהעבודה והלימודים תלויים בזה? וזאת לא הפעם הראשונה. ממש מאכזב!".
"אנחנו לא חווים קושי אנחנו מנותקים", כתב אחד הגולשים בתגובה לפוסט של חברת הוט. "זה לא שעה או שעתיים - זה למעלה מחצי יממה. אני חושב שכדאי לדייק במינוחים ולחשוב על פיצוי הולם". גולש אחר הוסיף: "זו פעם שנייה תוך 4 ימים ניתוק לכמעט יום שלם. אל תפרסמו שזה זמן קצר ככה - זה ממש לא! ועוד בתקופות בידודים. הילדים לא מאפשרים להורים לעבוד, כל הבית מנותק: טלוויזיה, אינטרנט וטלפון".