אחרי ש-730 מיליון שקל כבר הושקעו: לא ברור מה יעלה בגורלו של מטוס ראש הממשלה "כנף ציון". תהליך הרישוי של המטוס צפוי להיות מושלם במהלך הימים הקרובים, ולמעשה כבר עכשיו יכול ראש הממשלה נפתלי בנט לבקש להשתמש בו בהתראה של 48 שעות אם ירצה בכך. עם זאת, כלל לא בטוח שהוא יעשה זאת גם בהמשך.
שר החוץ יאיר לפיד כבר הודיע שלא ישתמש במטוס, ובקרוב יידרש גם ראש הממשלה להחליט אם בכוונתו להשתמש במטוס או למכור אותו. גם אם בממשלה "יחליטו לא להחליט", עלויות המטוס ימשיכו להצטבר – שכן עלות האחזקה שלו על הקרקע היא 10 מיליון שקל בשנה לטובת פעולות אחזקה ואבטחה על ידי גורמים מקצועיים.
אחרי תהליך שנמשך שנים, המטוס נמסר לחיל האוויר, והוא יחזיק בו בבסיס נבטים. התעשייה האווירית תהיה האחראית לתחזוק המטוס, והיחידה לאבטחת אישים על האבטחה. מדובר בדגם 767 ישן יחסית, כבר בן 20, שעבר שיפוץ, שדרוג והתאמה מיוחדים כדי לשמש את הנשיא וראש הממשלה בנסיעותיהם הרשמיות לחו"ל. הפרויקט היה מזוהה עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו וקודם במהלך תקופת כהונתו כראש הממשלה.
יאיר כץ, יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית, מתח באחרונה ביקורת על ראש הממשלה נפתלי בנט שלא עושה שימוש במטוס. "בזמן שמטוס המנהיגים מעלה אבק בחניה, המריא הבוקר ראש הממשלה נפתלי בנט במטוס צבוע וחגיגי של חברת ישראייר על חשבונם של משלמי המיסים", כתב כץ לאחר שבנט המריא לפגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.