תקלה חריגה בשירות הזמנת המשלוחים הפופולרי: במשך כמה שעות לא היה ניתן להזמין משלוחי אוכל מאפליקציית "וולט" - כך דיווחו המשתמשים של השירות. עד תיקון התקלה הנדירה, בכניסה לאפליקציה הופיעה ההודעה: "אנחנו לא יכולים לבצע משלוחים חדשים כעת".
"אנו מתנצלים מעומק הלב", צוין בהודעה, "אנחנו מתמודדים כעת עם תקלה טכנית נדירה. זה לא בסדר ואנחנו עובדים קשה כדי לתקן זאת. בבקשה בדקו שוב בעוד כמה דקות". בעקבות התקלה, עלה הביקוש למשלוחים בחברות מתחרות.
עם תיקון התקלה נמסר מחברת וולט: "התקלה הטכנית תוקנה. אנו מתנצלים על אי הנוחות וצופים חזרה מלאה לעבודה בקרוב".
בחברת 'משלוחה' הכפילו את כמות השליחים בשטח: "היה אתגר גדול לעמוד בביקושים ונאלצנו לפרקי זמן קצרים לצמצם את אזורי הפצת משלוחי מזון. המסעדות שעבדו מאד חזק באפליקציה שלנו והצליחו לעמוד בביקושים של אלפי הזמנות היום הן: בית תאילנדי, הדסון, מקסיקנה וגולדה".