שחקני הסדרה "פאודה" התאספו לצילומי קמפיין שמטרתו לעודד את הישראלים להגיע לנצרת, עכו ויישובים ערביים נוספים. את הפרויקט יזמו אירגון השחקנים בשיתוף בנק הפועלים ולקחו בו חלק שחקנים רבים. המלונאים ובעלי החנויות ביישובים הללו מקווים שהקמפיין החדש יסייע להם לשרוד את המשבר הנוכחי.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
לפי הישאם סולימאן, אחד מכוכבי העונה הראשונה של הסדרה המדוברת, מה שהוביל אותם לקמפיין היה ממש המילה הזאת - "פאודה" - התוהו ובוהו שנוצר בעקבות התפשטות הקורונה. "זה לא סוד גדול, המצב הכלכלי במדינה הוא כמעט על הפנים. אני חי בנצרת, אני מדבר עם אנשים, ואנשים פה על סף פשיטת רגל".
התנועה מורגשת בנצרת בעיקר בימי שבת. ובכל זאת עדיין יש מי שהעיר הזאת מושכת אותו גם במהלך השבוע. "בבוקר התעוררנו בבית המלון, ולקחנו זמן לטייל קצת בנצרת, הנטושה לצערנו", סיפרו רבקה ובני שהגיעו ממזכרת בתיה.
בין הדילים שמחכים למתעניינים בנופש באזור, סוף שבוע לזוג ושני ילדים יעלה במלון "חוף התמרים" בעכו 2,988 שקלים, ובמלון "רמדה" בנצרת 4,086 שקלים.
שירלי כהן עורקבי, סמנכ"לית שיווק ומכירות ב"אשת טורס" עודדה את תיירות הפנים: "אנחנו רואים גידול בביקושים לערים כמו נצרת עכו והסביבה. בגלל שעדיין אין טיסות הישראלים מחפשים אלטרנטיבות, וערים כמו זכרון יעקב, נצרת, עכו, מציעות חוויה של חו"ל כאן בישראל".