רועי אברהם ז"ל היה בן 24 כשיצא לבלות עם חבריו, ומאחר שידע כי הוא הולך לשתות אלכוהול – הוא החליט לרכב על קורקינט. הוא לא חבש קסדה ובדרכו למקום המפגש פגע בו רכב ופצע אותו קשה, ולאחר כשבוע נקבע מותו בבית החולים. זוהי רק דוגמה אחת מיני רבות לתופעה הקשה שהפכה לעניין יום-יומי, והנתונים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים – מדאיגים.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
מתחילת שנת 2019 יותר מ-350 ישראלים נפצעו קל עד קשה בתאונות בהן היו מעורבים רוכבי קורקינט. מניין ההרוגים עומד כעת על 16, יחד עם רוכבי האופניים החשמליים, והשנה טרם הסתיימה. מאז שנכנסו לערים המיזמים השיתופיים, גדל ב-90 אחוזים מספר הרוכבים שנפגעו בתאונות, ומספר נפגעי הראש – גדל פי ארבע.
לדבריו של מנכ"ל עמותת אור ירוק, ארז קיטה, יש צורך בכלים החשמליים. אך אין תשתיות, אין פיקוח ואין אכיפה – וכך נוצר מצב שבו יותר ויותר רוכבים נפגעים. דורית אברהם, אמו של רועי ז"ל, יצאה בקמפיין הקורא לחברות הקורקינטים השיתופיים להשכיר גם קסדה. כחלק מהקמפיין סיפרה אברהם: "אם לבן שלי הייתה קסדה, לא הייתי כאן מולכם".