לרגל ט"ו באב, חברת "מיקרוסופוט ישראל מחקר ופיתוח" יוצאת בקמפיין חברתי חדש ורומנטי במיוחד שמטרתו לעודד אתכם לאמץ בן משפחה חדש על ארבע. במסגרת הקמפיין שייקרא "טו בהב", תקיים החברה פעילות דיגיטל בהשתתפות העובדים וכלביהם, וכן ימי אימוץ פתוחים לקהל הרחב במרכזי מיקרוסופט בתל אביב ובהרצליה בתחילת חודש ספטמבר הקרוב.
ימי האימוץ המרוכזים יתקיימו ב-5.9 במיקרוסופט הרצליה וב-12.9 במיקרוסופט תל אביב בשיתוף העמותות "תנו לחיות לחיות" ו"הרצליה אוהבת חיות". במהלכם, יקבל כל מאמץ "מלגת אימוץ" מיוחדת שתכלול מיטה, אוכל, קערת אוכל, צעצועים וקורס אילוף עבור כלבו החדש.
לדברי שירלי הרמן, עובדת החברה ויוזמת הקמפיין, "בכל שנה מורדמים בישראל כ- 100 אלף כלבים וחתולים. אני שמחה שמיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח נרתמה לרעיון לפעול גם למען חיות מחמד ולתמוך באלו המקדישים את זמנם לטיפול והצלה של חיות מחמד במצוקה".
ליצירת קשר עם הכתבת: avivitm@ch2news.co.il.
אל תפספסו את ועידת המשפיעים 2019! בואו לראות את נבחרת הכתבים המובילה בישראל במפגשים יוצאי דופן, פנים אל פנים עם האנשים המשפיעים במדינה >>> מהרו להירשם עוד היום