מהעונת הקיץ בשיאה, ובמחלקת האבדות של רכבת ישראל הצטברו מאות פריטים שנשכחו בדרך למקומות הבילוי, החופשות והעבודה. ברכבת מדווחים כי בכל יום נאספים מהתחנות והרכבות ברחבי הארץ כ-600 פריטים, אך מספר הפניות בנושא עומד על 100 בלבד ליום. כעת, פותחים ברכבת ישראל בשבוע מרוכז במטרה להשיב את האבדות לבעליהן.
ברכבת יש מעל ל-250 אלף נסיעות מידי יום ולפי הדווחים, כי בין האבדות נמצאים מזוודות שנשכחו בדרך לחו"ל, שקיות דיוטי פרי, תכשיטים, משקפי שמש, גיטרות, ארנקים, אופניים חשמליים, דרכונים, טלפונים סלולאריים ועוד. בעקבות ריבוי האבדות ברכבת ישראל קוראים לנוסעים לשמור על חפציהם ובמידה ואיבדו אותם - לפנות למוקד שירות הלקוחות הטלפוני או לצוותי הרכבת.
בין התאריכים 18-23.8, תתוגבר פעילות מחלקת האבדות, ושעות הפעילות היומיות במחלקה יוארכו בשעה: משעה 7:30 בבוקר ועד השעה 20:30. בתום אותו שבוע אבדות אשר שאף אחד לא הגיע לקחת אותן, ושהגיעו למחסן לפני שלושה חודשים או יותר, יתרמו לעמותות.
ברכבת ישראל מפצירים בנוסעים שאיבדו חפצים ברכבת ליצור תחילה קשר עם מוקד שירות הלקוחות במספר 5770* ולוודא שהאבדה אותרה. בנוסף ממליצים להוסיף פירוט על האבדה, ולהציג סימני היכר על מנת שיוכלו לוודא בעלות על החפץ.
"השבת אבדה זהו שירות משלים מבחינתנו, ולצערנו נוסעים רבים יוצאים מנקודת הנחה שאם איבדו חפץ כלשהוא ברכבת, אין סיכוי לקבלו חזרה" מציינים ברכבת ישראל, "אנחנו מפצירים בנוסעים לא להרים ידיים, ולהיעזר במערך השירות שלנו במידה ואיבדו חפץ כלשהוא. בשיחת טלפון קצרה ניתן לברר אם הפריט אכן נמצא ולהגיע לקבלו בחזרה".
אל תפספסו את ועידת המשפיעים 2019! בואו לראות את נבחרת הכתבים המובילה בישראל במפגשים יוצאי דופן, פנים אל פנים עם האנשים המשפיעים במדינה >>> מהרו להירשם עוד היום