תמונת הבחירות הולכת ומתבהרת. המפלגות כבר מכינות את הרשימות, וכעת הגיע הזמן לחלק העיקרי של הקמפיין. החלק הקשה ביותר, בו הנציגים הבולטים של המפלגות חוצים את הארץ לאורכה ולרוחבה כדי לשכנע את המצביעים לבחור בהם.
כפי שהיה בבחירות הקודמות, הזירה הלוהטת ביותר שבה מתגוששים חבר הכנסת וחברי הכנסת לעתיד היא פרויקט "הבוחרים החדשים", של שבי זרעיה ושותפו בן רבסקי, בשיתוף mako , שיתקיים במהלך חודש פברואר, יום אחרי יום, ב-21 בתי ספר. שם הם מתמודדים ראש בראש עם אחד הסקטורים שגורמים את כאב הראש הגדול ביותר לסוקרים – הבוחרים החדשים. אלה שמתחילים רק עכשיו את דרכם הפוליטית. ההיסטוריה מלמדת שאפשר לסחוף אותם, והסחף הזה קובע לעיתים גורלות של מפלגות.
כיוון שכך, המפלגות מקפידות לא להחמיץ את אירועי "הבוחרים החדשים". הן יודעות למה. הצלחה במדגם בתי הספר הרחב והמקיף של הפרויקט, מנבאת הצלחה בקלפי. זהו המדגם הגדול ביותר של הבוחרים החדשים בישראל – 15 אלף בוחרים. רק תשאלו את יאיר לפיד.
לכן, בימים אלה המפלגות עמלות לשבץ את הפוליטיקאים הבכירים ביותר מכל מפלגה, את הנואמים הטובים ביותר, את האנשים שמסוגלים לעמוד מול 1,000 תלמידים ולסחוף אותם עד לרגע שבו הם מניחים את הפתק הגורלי בקלפי. מדובר בניסוי הכלים הראשון של המפלגות ושל הפעילים.
כל הכותרות, כל הנאומים, כל ההופעות הבכורה של כוכבי הרשימות החדשים והכי חשוב כל התוצאות יתפרסמו יום יום כאן באתר.