מדד הקמפיין הוא משאל בהשתתפות פרשנים פוליטיים וכתבים מכלי התקשורת המרכזיים בישראל. המשתתפים מחלקים ציונים לאופן שבו הגופים הפוליטיים והמנהיגים שלהם התנהלו בטלוויזיה, ברדיו, בשלטי החוצות וברשתות החברתיות. התוצאות משוקללות עם סקר שנערך בקרב הציבור הרחב, וכך נבחרים מצטייני השבוע.
הטבלה ממשיכה להיות דינמית. המחנה הציוני, ששמרה על ממוצע ציונים גבוה יחסית מההתחלה, עולה לפסגה. הפריימריז, ובעיקר הייצוג הנשי הבולט ברשימה עשו להם טוב בציבור ואצל צוות המומחים. העלייה המתמדת בסקרים תורמת ודאי גם היא לתחושת התנופה שחשים במפלגה. והתחושה הזו, בתורה, מזינה מחדש את הסקרים.
יש עתיד ירדה מקום אחד בדירוג, אבל יכולה לסמן לעצמה שבוע תקשורתי לא רע בכלל. עד עכשיו התחושה היתה שהשרים של יש עתיד מאד פופולריים, אולי יותר מראש המפלגה שלהם. בכתבה איתו באולפן שישי יכול להיות שלפיד התחיל את תהליך ההתאוששות שלו. בכל מקרה, מסע השכנועים שלו ברחבי ישראל ממשיך.
במקומות ארבע וחמש שתי מפלגות שערכו גם הן פריימריז הבית היהודי וחד"ש. במקרה של חד"ש מדובר בשיפור משמעותי בדירוג, עבור הבית היהודי מדובר באכזבה מסוימת, על אף ההצהרות האופטימיות של בנט. הליכוד ירד למקום השישי, עם שני סרטונים אגרסיביים ושנויים במחלוקת, זה של הטלפון האדום וסרטון גן הילדים, בכיכובו של ראש הממשלה בעצמו.
כולנו עדיין לא מצליחה לצבור מומנטום בדירוג המומחים. סדרת הראיונות של משה כחלון לא הרשימה, ואף סיבכה אותו עם התבטאויות סותרות. עם זאת, כחלון יכול להתנחם בתוצאות סקר השחיתות של הפוליטיקאים, שבו הוא מוגדר כפוליטיקאי הנקי מכולם. מדובר בפעם השנייה שכחלון זוכה באמון הציבור, אחרי שבשבוע שעבר היה בראש רשימת הפוליטיקאים האמינים על פי סקר פאנלס פוליטיקס. בתחתית נמצא אביגדור ליברמן, שמשלם את מחיר פרשות החקירה האחרונות. גם המעבר הפוליטי של לבני לא מוסיף לה נקודות אצל הציבור.
משתתפי הפאנל: אריק בנדר (מעריב), ירון אברהם (ערוץ הכנסת), רזי ברקאי (גלי צה"ל), מקבולה נאסר (רדיו א-שמס), שלום ירושלמי (מקור ראשון), ישראל כהן (כיכר השבת), אודי סגל (חדשות 2) יואב לימור (ישראל היום וקשת), רינה מצליח (חדשות 2), דנה סומברג (מעריב), עידן קוולר (גלי צה"ל), יואב קרקובסקי (רשת ב'), טל שניידר (mako), מתי טוכפלד (ישראל היום), מנחם לזר (פאנלס פוליטיקס), דרור גלוברמן (mako) ועוד.
ממצאי סקר שנערך עבור MAKO על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס, בראשות מנחם לזר. בסקר השתתפו 500 חברים בפאנל הפוליטי שלPanel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל - מגיל 18 ומעלה. הסקר נערך בתאריך18 בינואר 2015. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.6 אחוזים.