במהלך הפרק האחרון של אחת מסדרות הריאליטי הנצפות והאהובות ביותר בעולם, "הקרדשיאנס", הושמע השיר "U SO HOT" של המוזיקאי הישראלי נדב סיון. השיר שנמכר לדיסני התנגן ברקע תצוגת האופנה של מותג בלנסיאגה שתועדה לסדרה, בזמן שצעדו על המסלול הראפרית קארדי בי והשחקנית ברידג'יט נילסן.
בריאיון ל-N12 משיב סיון בן ה-27 לשאלה איך זה קרה: "אני לא יודע אם זה נשמע צ'יזי. אני עובד על מוזיקה כל הזמן ושולח אותה. לוקח זמן עד שזה מצליח להיקלט איפשהו. לפני כמה חודשים חברת הניהול שלי באנגליה שלחה את השיר לקונקשן בלוס אנג'לס. שלחנו לו שיר אחר, הוא ממש אהב אותו. כנראה שהוא החליט לשמוע את האלבום כולו ונדלק על האווירה. הם החליטו לקחת את זה, אבל זה לא היה סופי. נאמר לי שהכל עובר את האישור של המשפחה. היינו צריכים לחכות חודשיים. קיבלנו אישור מהקרדשיאנס, נאמר שהן אהבו את השיר. וזהו".
השיר המדובר מלווה בקליפ יפהפה שביימו CamelCopter. "הייתי בהלם. זה הגיע מתוך חדר העריכות של אחת מהתוכניות הכי נצפות בעולם", הוא אומר. "עצרתי את הווידאו, לא הבנתי. אתה עובד עובד מאוד קשה, יש חלומות גדולים, יש ציפיות, אבל אז מגיע אליך רגע לפנים. גם היה אסור לדבר על זה, בטח לפני שזה אושר סופית".
סיון, שגדל במשגב שבצפון הארץ וכיום מתגורר בתל אביב, נולד 80% חירש ועבר ניתוח כשהיה בן 4: "אני בטוח שיש קשר בין זה לבין הרצון שלי לעשות מוזיקה. באזור גיל ארבע וחצי-חמש, התחלתי לנגן בפסנתר וזה היה הכל בשבילי. זו הייתה התאהבות".
המוזיקאי הצעיר כבר הספיק להופיע ברחבי העולם, במקומות כמו בנגקוק, ברלין, לונדון וגם קאן. "זה קורה בזכות עבודה קשה של חברת הניהול שלי פה בארץ ובאנגליה. מייצרים הזדמנויות. כל מי שרוצה לשמוע - נעשה מאמץ להגיע ולהופיע. למדתי שההופעות האלה מייצרות קשר מיוחד שהרשתות החברתיות לא מצליחות לעשות. המוזיקה שלי באנגלית, אני מכוון לקהל רחב ככל שניתן. אני רוצה לעשות דברים גדולים. שאנשים יוכלו להתרגש מהמוזיקה, ליהנות ממנה. אני ממשיך בעבודה הקשה". על התגמול הכספי למכירת השיר הוא לא יכול לספר הרבה, אבל אומר כי הוא משביע רצון.
"זו חשיפה בסדר גודל אחר. קשה לדמיין את זה. מיליוני אנשים רואים כל פרק. חלק אוהבים את השיר, חלקם ישזמו אותו (יחפשו את השיר באפליקציית Shazam, נ"כ). בשביל מישהו כמוני ועבור כל מוזיקאי - זה פשוט מצליח לייצר מפגש חדש עם הרבה מאוד אנשים".