אריאנה גרנדה ודמי לובאטו החליטו להיפרד מהאמרגן סקוטר בראון, אחד המנהלים והמפיקים המשפיעים במוזיקה העולמית - והאיש שגילה את ג'סטין ביבר. בכך, הזמרות מצטרפות לכוכב הרגאטון ג'יי באלווין שעזב את חברתו של בראון לפני כמה חודשים.
בתחילת השבוע דווח כי ביבר בעצמו בחר לסיים את ההתקשרות עם האמרגן היהודי, אך מקורביו של הזמר הכחישו את השמועות לפיהן הוא נפרד מהמנהל שגילה אותו כילד בן 12 ששר ביוטיוב וייצב את הקריירה שלו בתקופות מורכבות שונות, כמו למשל כשנעצר על נהיגה בשכרות ב-2014 או כשעורר דאגה כשהזדקק לטיפול נפשי לאחר שחשף התמודדות קשה עם דיכאון וחרדה. "לא התכוונתי לוותר לו, לא התכוונתי לתת לו למות", אמר בראון בריאיון ל"גרדיאן" לפני מספר שנים.
אחרי עזיבתן של גרנדה ולובאטו, בין הלקוחות הקיימים של בראון ניתן למצוא את הלהקה "בלאק אייד פיז", הדיג'יי הצרפתי המוביל דיוויד גואטה והזמרת קארלי ריי ג'פסן (הזכורה מהלהיט הענק Call me Maybe). הוא התחיל את דרכו המקצועית בארגון מסיבות כשהיה סטודנט, ובהמשך הקים את חברת הבידור והשיווק SB Projects הנושאת את שמו. בראון החל לנהל את אריאנה גרנדה, מיוצרות הפופ הבולטות בעשור האחרון כבר בתחילת דרכה. הוא גם ארגן את מופע הצדקה הענק One Love שגייס מיליוני דולרים לתמיכה במשפחות הקורבנות בפיגוע ההתאבדות באולם ההופעות במנצ'סטר שבו הופיעה הזמרת ב-2017.
בראון החל לנהל את לובאטו ב-2019 לאחר שאושפזה בעקבות מנת יתר. "החלומות התגשמו מבחינתי", אמרה באותם ימים כוכבת דיסני לשעבר. "יש לי מנהל חדש, ולא סתם מנהל, אלא סקוטר בראון האחד והיחיד". על פי הדיווח במגזין "בילבורד", הגיעה העת של לובאטו לפנות לדרך חדשה, למרות שהייתה אסירת תודה על זמנה בחברתו של בראון.
מעבר לגילוי של ביבר, האמרגן נודע בכך שהפך לאחד מאויביה הידועים לשמצה של טיילור סוויפט. לפני כמה שנים בראון רכש את חברת התקליטים "ביג מאשין", שמנוהלת בידי סקוט בורצ'טה, אשר החתים את סוויפט כשכתבה שירי קאנטרי תמימים בגיל העשרה. המכירה העניקה לבראון את הזכויות על הקלטות המאסטר בששת האלבומים שסוויפט יצרה במסגרת הלייבל, והיא טענה שלא ניתנה לה האפשרות לקנות את המאסטרים המדוברים - אלא רק "להרוויח" כל אחד בחזרה תמורת כל אלבום חדש שתקליט עבור הלייבל.
סוויפט כינתה את בראון "בריון מניפולטיבי" וטענה כי שום גורם לא עדכן אותה שהוא מחזיק בזכויות אלו. יתרה מזאת, לדבריה, היא קראה על כך בתקשורת. היא אף טענה כי סקוטר מנע ממנה להופיע עם שיריה בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית (AMA) ואסר עליה להשתמש בהם בסרט הדוקומנטרי על הזמרת שהופק בנטפליקס. בראון לא הסתפק בכך ומכר שוב את הזכויות לקטלוג המוזיקה העשיר שלה לחברת ההשקעות של משפחת דיסני, "שמרוק הולדינגס", בעסקה שהוערכה ב-300 מיליון דולר.
בעקבות כך, טיילור עזבה את הלייבל שבו התפתחה מקצועית, חתמה ביוניברסל מיוזיק ויצאה למסע להקלטת עותקים דומים של כל תקליטיה המוקדמים, וזאת במטרה להגן על המורשת המוזיקלית ולהפחית מערך ההשקעה של בראון. לדוגמה, כל סרט או פרסומת מסחרית שמעוניינים לשלב את המוזיקה של הזמרת, יוכלו להשתמש רק בחומרים שבבעלות סוויפט, אותם היא מכנה Taylor's Version ("הגרסה של טיילור") על מנת להבדיל. כך, למשל, ההקלטה המחודשת של האלבום "1989" תצא באוקטובר הקרוב. אם לא די בכך, בראון שימש כמנהלו הקודם של קניה ווסט, היריב המוזיקלי המושבע של סוויפט, בתקופה שבה הסכסוך בין השניים רשם שיאים עסיסיים.
בחייו האישיים, בראון נישא לאשתו יעל כהן בחתונה יהודית, אולם השניים התגרשו לפני כשנתיים. בעבר הוא הביע את תמיכתו בישראל ושיתף ביום השואה בשנה שעברה בהיותו נכד לשני שורדי שואה במחנות השמדה.