מגזין פורבס העולמי, שאחד מתחביביו הוא להתעסק במשכורות של עשירי העולם, פרסם ביממה האחרונה את רשימת המרוויחים ביותר בעולם הבידור לשנת 2022. ניתן למצוא ברשימה הזו תשעה גברים ורק אישה אחת בלבד העונה לשם טיילור סוויפט. הזמרת, שב-2019 הייתה בראש הרשימה, הוציאה השנה את האלבום Midnights ובעזרתו ובעזרת הסוויפטיס: שברה שיאי השמעות בספוטיפיי וגרמה לאחד מאתרי הכרטיסים הכי גדולים בעולם, טיקטמאסטר, פשוט לקרוס.
את 92 מיליון הדולר שהרוויחה בשנה החולפת טיילור בת ה-33, עשתה בין היתר מהשמעות בשירותי הסטרימינג למיניהם, כמו גם ממכירות של אלבומים פיזיים. הביקוש הכה רב לסיבוב ההופכות שלה בנובמבר - צופה לה עתיד כלכלי מזהיר אף יותר ב-2023.
ובחזרה לסדר הכרונולוגי. במקום הראשון ברשימה עם 230 מיליון דולר, נמצאים חלוצי הרוק הפרוגרסיבי - ג׳נסיס. את הרווח העצום עשתה הלהקה מעסקת ענק של מכירת הזכויות על שיריהם. באותה צורה, שהפכה למגמה של ממש בתעשיית המוזיקה העולמית, הרוויח סטינג 210 מיליון דולר, מה שממקם אותו במקום השני הרשימה הנחמדת.
במקום השלישי נמצא טיילר פרי, הבמאי/שחקן/מפיק/תסריטאי שהרוויח השנה מעיסוקיו השונים, על פי הנתונים של פורבס, 175 מיליון דולר. אחריו ברשימה ממוקמים טרי פארקר ומאט סטון, יוצרי סאות' פארק שהרוויחו יחד 160 מיליון דולר מעסקת ענק עם HBO max לצד הכנסות מהמחזמר המצליח שכתבו "Book of Mormon".
אחריהם ניתן למצוא צמד יוצרים של סדרה איקונות נוספת, ג׳יימס ל. ברוקס ומאט גרוינג שעומדים מאחורי "משפחת סימפסון". ב-2019 קנתה דיסני+ ב-52 מיליארד דולר 30 עונות של הסדרה, עסקה שממנה מקבלים היוצרים תשלום שנתי של 105 מיליון דולר.
גם בראד פיט התברג לרשימה ולא בהכרח מהמשכורות שקיבל על תפקידיו השונים בקולנוע. השנה מכר את חברת ההפקות שהייתה בבעלותו, Plan B, עבור כ-100 מיליון דולר. הרולינג סטונס הרוויחו 98 מיליון דולר מסיבוב ההופעות שלהם ובאד באני הרוויח 88 מיליון דולר מהסיבוב שלו. ג׳יימס קמרון, הבמאי שעומד מאחורי שלושה מהסרטים הכי מרוויחים אי פעם בקופות, "טיטניק" וסרטי "אווטאר", שלשל לכיסו השנה 95 מיליון דולר בעקבות ההצלחה המטאורית של "אווטאר: דרכם של המים".