ניב יעקובי, איש העסקים הישראלי שעבד צמוד למגיש הטלוויזיה לארי קינג, משיק חברת תוכן ישראלית-אמריקאית בהשקעה של יותר מ-4 מיליון ש"ח. החברה תיקרא "The Meaning Channel", ותנסה להנגיש לצופים נושאים כבדי משקל ובעלי משמעות.
"אני מתייחס לתקופה של 8 השנים עם לארי כמו לעשות תואר ד"ר", מספר יעקובי ל-N12. "ראיתי הרבה, עשיתי הרבה, הייתה תקופה נהדרת, תקופה של לימוד ועכשיו העשייה מתחילה. חשבתי מה אני רוצה לעשות אחרי שלארי נפטר, והגעתי להחלטה שאני רוצה לייצר תכנים שיש בהם שירות לציבור, שייתנו לאנשים משמעות".
שיתוף הפעולה הראשון של החברה נחתם עם חבר "ענני תקשורת", מבית Paramount האמריקאית. השתיים יפיקו סדרה דוקומנטרית שתתמקד בגילוי מוקדם של מחלת הסרטן שתשודר ב-HOT. "אני מאמין בתעשייה הישראלית, שהנוכחות שלה בעולם הולכת וגדלה ומגיעה להישגים מרשימים. כאן הכל ייעשה בישראל, אבל תהיה לנו בקרת איכות של צוות מקצועי מהזירה ההוליוודית. שילוב הכוחות מראש יאפשר לייצר את המוצר הטוב ביותר".
לחברה החדשה כבר יש משרדים במיאמי, מספר יעקובי, ובמהלך חודש נובמבר ייפתחו גם בתל אביב. "החלטנו להקים את המשרד דווקא במיאמי כי בתקופת הקורונה פלורידה איפשרה המשך עבודה ובעצם יצרה סוג של תעשיית משנה לזו שבהוליווד. בנוסף, אנחנו זוכים לחיבוק מהקונסול הכללי, מאור אלבז, ששם לעצמו מטרה לקדם שיתופי פעולה".
על הבחירה לעסוק בפרויקט הראשון במחלת הסרטן הוסיף: "זה נבע מאתגר אישי אחרי שאיבדתי את סבתא שלי. יחד עם הצוות של איכילוב בראשותו של פרופסור גמזו, אני מאמין שנייצר סדרה באנשים באופן שלא נעשה לפני כן".