"הסטורי של אקוויאנו", שעוקב אחר סיפורו האמיתי של ילד מאפריקה שנחטף לעבדות ומנקודת מבטו, זכה להצלחה גדולה בארצות הברית לאחר שגרף יותר מ-83 מיליון צפיות בשבוע הראשון שלו בטיקטוק. פרט לכך, המיזם הוקרן בעצרת הכללית של האו"ם ואליו התייחסו עשרות ידוענים, ובהם הילרי קלינטון וטרבור נואה.
הסרט מבית Stelo Stories עלה לרשתות בחודש פברואר והפך לסנסציה בארצות הברית. "קיבלנו החלטה מורכבת להעלות את הסרט דווקא לטיקטוק, פלטפורמה עם עוצמה רבה אבל כזו שלא העלתה סרטים בעבר, מפני ששם נמצא הקהל שאליו רצינו להגיע", אמרו היוצרים הישראלים עדי, מאיה ומתי כוכבי - כולם בני משפחה אחת. "התוצאה מוכיחה שטיקטוק יכולה להיות פלטפורמת תוכן נפלאה גם לסרטים מושקעים". הסטורי נבחר לשמש מצד הרשת החברתית כמקרה מבחן ואנשיה טענו כי מדובר במודל לסיפור הצלחה.
המיזם מביא לצופים את סיפורו האמיתי של אולודה אקוויאנו מילדותו השלווה באפריקה ועד לכליאתו בספינת עבדים. הסרט צולם מנקודת מבטו של הגיבור, כאילו הוא מתעד את עצמו ואת חייו ברשתות החברתיות כפי שרבים מאיתנו נוהגים לעשות בשגרה. סיפורו של אקוויאנו הוא הסרט השני מבית סטלו, שהביא לעולם את "הסטורי של אווה" - המיזם שמבוסס על סיפורה האמיתי של ילדה יהודייה שנרצחה במלחמת העולם השנייה.
הסרט האחרון, שעלה במקביל לאינסטגרם ולטיקטוק במהלך חודש ההיסטוריה השחורה בארה"ב והופק בשותפות עם מוזיאון דוסאבל להיסטוריה אפרו-אמריקנית בשיקגו, נבחר להקרנה מול העצרת הכללית של האו"ם ביום הזיכרון הבין-לאומי לקורבנות העבדות. "ההצלחה של אקוויאנו מרגשת את כולנו ולא מובנת מאליה", הוסיפו היוצרים. "אנחנו שמחים שהצלחנו להגיע לקהל הרחב עם תוכן איכותי, אומנותי ובעל ערך בפלטפורמה נוספת. עם אווה הצלחנו להביא את זיכרון השואה לדור הבא דרך האינסטגרם וכעת עם אקוויאנו בטיקטוק את העבדות האכזרית".
בטיקטוק מתגאים במיוחד בחשיפה הגדולה של הסטורי, שגם מהווה את הסרט הראשון באורך מלא שמופץ בפלטפורמה. החברה הגדירה את ההישג לא רק במספרי הצופים והעוקבים ובמהירות שהם צמחו, אלא גם כסרט שעורר דיון בין הצופים, שכלל 78 אלף תגובות ו-38 אלף שיתופים. בין הידוענים ומובילי הדעה שהתייחסו אליו הם שרת החוץ האמריקנית לשעבר הילרי קלינטון, נדאבה מנדלה, נכדו של נלסון מנדלה, הראפר אופסט והמנחה טרבור נואה.