הסופרבול הוא האירוע הנצפה ביותר ולכן גם מופע המחצית בו הפך לאירוע שיא והפסקת הפרסומות, בה צופים כ-100 מיליון איש, הפכה ליצירתית והישגית במיוחד. על חצי דקת שידור משלמות השנה החברות, על פי ההערכות, יותר מ-6.5 מיליון דולר - אם הדיווחים הללו נכונים מדובר על המחיר היקר ביותר לפרסומת סופרבול אי פעם, ב-2021 עמד המחיר על 5.6 מיליון דולר לדוגמה. במשדר משודרות 80–90 פרסומות שאורכן חצי דקה - דקה, כך שהערוץ המשדר משלשל לכיסו סכומים נאים.
לפרסומת כל כך יקרה, בוחרים המפרסמים את הכוכבים הגדולים ביותר ועמלים על סרטונים מושקעים במיוחד שמעוררות הדים בכל שנה, אלה הפרסומות שתפסו את תשומת ליבנו השנה:
פיט דיווידסון עונה לקניה ווסט?
הקומיקאי פיט דיווידסון, שבימים אלה הוא בעיקר בן זוגה של קים קרדשיאן והאדם השנוא על קניה ווסט, השתתף בפרסומת לחברת "הלמנ'ס" המוכרת בעיקר בזכות המיונז שלה, בקמפיין נגד בזבוז מזון. שחקן פוטבול מוכר התקיל אנשים הרוצים לזרוק שאריות והציע להם מה יוכלו להכין איתן במקום. בסוף הפרסומת הגיע השחקן להתקיל את פיט שמודה "קל להרביץ לי" ("very hittable"), וגולשים רבים תהו האם זו התשובה של הקומיקאי לקניה ווסט שאיים עליו בשירו החדש "Eazy": "אולי אלוהים הציל אותי מהתאונה, בשביל שאוכל לכסח את התחת לפיט דיווידסון".
פרטים חדשים על "הסופרנוס"
"שברולט" הצליחה לאחד את כוכבי "הסופרנוס" אחרי 15 שנה. השחקנים ג'יימי לין סיגלר ורוברט אילר שיחזרו את תפקידיהם בסדרה בפרסומת, שגם בוימה על ידי מפיק הסדרה המקורי. בסרטון משחזרים השניים את הפתיחה האיקונית ומתייחסים גם לפרק הסיום המעורפל, רק שהפעם הם נוהגים בשברולט החדישה, חשמלית בלבד. הפרסומת בעצם מוכיחה שהאחים לא נהרגו בפרק האחרון של הסדרה, כפי שחשבו מעריצים רבים, ואלה לא הסתירו את ההתלהבות מהמידע החדש ברשתות החברתיות.
האיחוד של "אוסטין פאוורס"
כדי לנצח איחוד אחד, צריך להשתמש באיחוד אחר - סדרת סרטי הפארודיה "אוסטין פאוורס". מטרת החבורה הייתה להציל את העולם על ידי השתלטות על חברת יצרני הרכב "ג'נרל מוטורס", תוך שהם מעניקים לחברה עתיד חשמלי לחלוטין, ללא פליטות גזים. בפרסומת משתתפים הכוכבים הגדולים מהסרטים - מייק מאיירס, רוב לואו, הת'ר גרהם, רוברט וגנר, סת' גרין ומינדי סטרלינג.
שוורצנגר מגלם את זאוס
ארנולד שוורצנגר וסלמה הייק מתגייסים גם הם למען הרכבים החשמליים, הפעם של BMW. שוורצנגר והייק מגלמים את זאוס והרה היוצאים לפנסיה. אחרי שזאוס משתגע מבקשות העם, המבקשים ממנו לעזור להם להפעיל מכשירים חשמליים למיניהם, הרה מכינה לו הפתעה - מכונית חשמלית לחלוטין.
לארי דיוויד שלילי, כרגיל
לראשונה אי פעם, הקומיקאי לארי דיוויד השתתף בפרסומת, ובחר לעשות זאת דווקא במבזק הפרסומות הגדול בעולם. הייתה זו פרסומת לחברת FTX הסוחרת במטבעות קריפטו, בה דיוויד עשה מה שהוא עושה הכי טוב - שלל. הקומיקאי עבר בין תקופות שונות בהיסטוריה וסירב לרעיונות גדולים כמו הגלגל, הנורה והשירותים, שלטענתו "הם לא משהו". לבסוף הוא כמובן סירב גם לאפליקציה שהוא מוכר, במה שפרסומאים טוענים שהוא מהלך שיווקי מסוכן, בטענה ש"אני אף פעם לא טועה בקשר לדברם כאלה, אף פעם".
דולי פרטון ומיילי סיירוס משתפות פעולה
דולי פרטון ומיילי סיירוס מאחדות כוחות לשתי פרסומות קצרצרות, בנות חצי דקה כל אחת, המקדמות את ה-5G של חברת "T-Mobile". פרטון מסבירה בעצם לצופים ש"לאמריקה יש בעיה ואני רוצה להוריד את הבעיה הזאת מהחזה שלי", היא אומרת תוך שהיא שולפת טלפון מהחזייה. בהמשך מיילי מתקשרת ותוהה "איך אוכל לעזור לטלפון?", ופרטון מציעה לה לכתוב שיר שישכנע אנשים להשתרג.
ראש בראש מול ג'ים קארי
פרטון וסיירוס למעשה מתחרות ראש בראש מול הקומיקאי ג'ים קארי שחוזר לדמותו מהסרט "כייבל גאי" לרגל הפסקת הפרסומות. בסרט, שיצא לראשונה ב-1996, משחק הקומיקאי מתקין כבלים בודד המנסה למצוא חברים בבתים בהם הוא מבקר. מי ששכנעו אותו לשוב למדים היו חברת "Verizon", המציעה גם היא מסלול 5G. קארי בתור "איש הכבלים" פוגש לראשונה את החיבורים האל חוטיים.
זנדאיה מחייכת, המעריצים שמחים
אחרי תצוגות משחק מרשימות ולעיתים אף קשות לצפייה ב"אופוריה" ו"ספיידרמן", זנדאיה מככבת בפרסומת הראשונה שלה אי פעם בסופרבול. הכוכבת מפרסמת את פלטפורמת "Squarespace" ליצירת אתרים, דרך האגדה על מוכרת הקונכיות (שהיא גם משחק לשון שעובד טוב יותר באנגלית - "She Sells Seashells"). בפרסומת מלאה בהחלפות תלבושות וחיוכים שפוזרו לכל עבר, המעריצים החמיאו וטענו שנחמד לראות את זנדאיה מחייכת לשם שינוי.
אז זה מה שקרה ללינדזי לוהן
לינדזי לוהן ("אבא מתארס", "ילדות רעות") חוזרת לחיים הציבוריים אחרי שנים של התמכרויות וגמילות, בפרסומת מאוד מודעת. הסרטון נפתח כשהקריין אומר: "כולנו תוהים מה קרה ללינדזי..." ואז במשך 30 שניות הפרסומת מראה איך הכוכבת התאוששה - היא יודעת את כל התשובות בשאלות האמריקני המצליח "ג'פארדי", צלמי הפפראצי בוכים כי היא ישנה בלילה במקום לעשות שטויות, ולבסוף היא מתאמנת במועדון הכושר "Planet Fitness" - המוצר אותו היא מפרסמת.
מה באמת חושבת סקרלט ג'והנסון?
סקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט נידבו את הזוגיות שלהם למען פרסומת לאלכסה של אמזון. בפרסומת מדמיינים השניים מה היה קורה אילו המכשיר באמת היה יכול לקרוא את מחשבותיהם, והתוצאות יוצרות סיטואציות מביכות - אלכסה חשפה את השקרים שסיפרו, מגלה לאורחים שהם קנו את האוכל ולא בישלו בעצמם וחושפת מה ג'וסט באמת חושב על יכולות המשחק של ג'והנסון.