יותר מ-300 מיליון דולר, חודש בלבד באוויר: רשת CNN סוגרת את שירות הסטרימינג שלה CNN+, וזאת בשל "נתוני צפייה מביכים". המהלך מגיע רק שבוע לאחר ההשתלטות של דיסקברי על חברת האם של CNN, וורנר מדיה. על פי דיווחים, מנהלי דיסקברי לא האמינו במוצר עוד לפני שהושלמה עסקת הרכישה.
המנכ"ל הנכנס כריס ליכט בישר הערב (חמישי, שעון ישראל) לעובדים על המהלך, וכי מנהל שירותי הסטרימינג יעזוב את החברה.
ההנהלה הקודמת השקיעה סכומים דמיוניים כדי להקים את שירות הסטרימינג שנועד "להביא את CNN לעתיד הדיגיטלי", בין השאר על שמות גדולים כמו מגיש הוותיק כריס וולאס, שעזב למענם את פוקס ניוז אחרי 18 שנה.
על פי מקורות שונים, CNN תכננה לתקצב את CNN+ ביותר ממיליארד דולר לאורך ארבע שנים, כולל קמפיין שיווק אגרסיבי וגיוס של 500 עובדים נוספים ולשכור קומה נוספת במשרדיה במרכז מנהטן כדי להכיל אותם. התחזיות בחברה במקור היו כ-2 מיליון מנויים בארה"ב בשנה הראשונה של השירות ו-15-18 מיליון אחרי ארבע שנים.
אבל המספרים לא האירו לחברה פנים, ומספר המשתמשים היומי בפועל מאז שהושק השירות ב-29 במרץ היה פחות מ-10,000.
כחלק מעסקת המיזוג הסכימו בכירי דיסקברי לקחת חוב של 55 מיליארד דולר של הבעלים הקודמים של וורנר מדיה, חברת AT&T, והם כרגע בלחץ לצמצם הפסדים. ניתן לשער שגם במחלקות נוספות צפויים קיצוצים נרחבים.
דבר נוסף שוודאי העיב על השקת השירות היה פרישתו של נשיא CNN ג'ף צוקר בחודש פברואר, בעקבות מערכת יחסים שקיים עם עובדת בערוץ. צוקר לא נקב בשמה של אותה עמיתה, אך מאוחר יותר נחשף כי מדובר באליסון גולאסט, סגניתו הבכירה בשני העשורים האחרונים