כש"יהלום לא מלוטש" (Uncut Gems) עלה בנטפליקס, אדם סנדלר חגג את התפקיד. הוא ידע שאחרי עשורים של קומדיות שזכו לזלזול וחוסר הערכה מצד המבקרים וטקסי הפרסים - הוא סוף סוף עשה משהו שקשה להתווכח עליו. ואכן, סנדלר קיבל שבחים על התפקיד הזה. אבל דבר אחד הוא בהחלט לא קיבל - מועמדות לאוסקר.
סנדלר עצמו ידע לצפות את ההתעלמות הזאת מראש. האקדמיה לקולנוע לא רק התעלמה ממנו כשהגיעה העת לבחור את המועמדים לפרס השחקן הטוב ביותר, ורבים מחבריה אף מחו על ההצטרפות שלו כחבר האקדמיה ב-2013. בראיון עם הווארד שטרן לכבוד צאת הסרט, סנדלר אמר, חצי בצחוק חצי בתסכול, כי "אם אני לא אקבל מועמדות, אני הולך לחזור ולעשות סרט כל כך גרוע בכוונה, רק כדי לגרום לכולם לשלם".
ובכן, הסרט הזה סוף סוף הגיע - לפחות באופן תיאורטי. מעריץ נלהב לקח את המרכיבים המושמצים ביותר מכל סרטיו של סנדלר, ואיגד אותם לכדי תיאור מדויק של איך הסרט הגרוע הזה יראה. לסרט החדש המעריץ קרא בשם "Jacked Up" ואף העלה את תיאור העלילה המלא שלו לרדיט: "אדם סנדלר משחק מאמן פרטי/מוכר נעליים בשם ג'ק גודהארט שנשוי לג'נט גודהארט (גם אותה משחק סנדלר, שמשתמש בקול מוזר). הם נוסעים לריזורט בקוסטה ריקה לפגישת מחזור של 30 שנה של בית הספר התיכון שלו בסוף השבוע של ארבעה ביולי. במהלך האירוע, רוב שניידר (שמשחק טרוריסט) וחבורה של עוזריו חוטפים את האירוע ולוקחים את כולם בני ערובה, כולל הסנאטור צ'אק פינלי (טרי קרוז) והמתמודדת לנשיאות קייסי פיצפטריק (מאיה רודולף)".
"במהלך החטיפה, ג'ק וג'נט בורחים ומשתמשים בניסיון הצבאי שלהם והגזרות החטובות כדי להציל את היום. הסרט הוא קומדיית אקשן, ומסתיים עם מרדף אופנועי ים בבריכת המלון המדמה נהר ומקיפה אותו. מביים אותו דניס דוגן (במאי "מגודלים", mako) ומשחקים בו גם קווין ג'יימס, כריס רוק, דיוויד ספייד, סלמה הייק, סטיב בושמי, טיילור לאוטנר, לוק ווילסון, פיטר דינקלג' ואל פצ'ינו".
אגב, אל תחשבו שנעשתה פה עבודה עצלנית. משתמש הרדיט, שקורא לעצמו LundgrensFrontKick, צלל די עמוק לדמיון הסרט הגרוע ביותר של סנדלר. הוא מצא מהם הסרטים של סנדלר שקיבלו את הביקורות המשוקללות הגרועות ביותר באתרים כמו Rotten Tomatoes ו-IMDB, ושלף מרכיבים מכל אחד מהם. חדי העין יצליחו לזהות פה אלמנטים מ"ג'ק וג'יל", "מגודלים 2", "סנדי וקסלר" ואפילו "Going Overboard" - סרט הבכורה של סנדלר מ-1989. בפוסט המקורי, מסביר המשתמש בדקדוק את הבחירה בכל אחד ממרכיבי הסרט, כולל קרדיט לסרט המקורי וניתוח מעמיק של הסיבות לבחירה - פעולה הדורשת מחויבות כזו גדולה, שמן הסתם אפשר היה לבצע אותה רק בזמן סגר הקורונה.